28 Kas 2010

Siyah Çelenk

Geçtiğimiz günlerde Alanya'da Tosmur Belediyesi'ne bağlı olan bir bölgede dört köpek zehirlenerek öldü(rüldü). Belli ki biri ya da birileri içerisinde yaşadığı gezegeni hayvanlarla paylaşmaktan oldukça mutsuzdu. Bunun sorumlusunun -elimizde kanıt olmamakla birlikte- belediye olduğunu düşünüyoruz zira daha önce de ülkenin farklı yörelerinden belediyelerin özellikle sokak hayvanlarını itlaf etme yolu olarak, çöp kenarlarına zehirli kemik bıraktıkları duyumlarını almıştık. Fotoğraflarda gördüğünüz bu insanlar farkındalık sahibi olanlar. Bugün Antalya'dan da katılan dostlarımızla birlikte, zehirlenerek öldürülen patilerin mezarlarından Tosmur Belediye binasına kadar yürüdük, ardındansa katilin kim olduğunu bildiğimize dair ufak bir ipucu veren siyah çelengimizi bıraktık. Gayemiz, bir daha bu gibi olayların tekrarlanmaması. Başta HAYSEV yöneticilerinden Jale Ünsal olmak üzere tüm katılımcılara sokaktaki dostlarımız adına çok çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız, iyi ki farkındasınız.























2 yorum:

  1. bugün biz orada hayvan katliamına dur dedik inşallah bu protestoları yeniden yapmamız için bir nedenimiz olmaz emeğine sağlık sevgili burcu.

    YanıtlaSil
  2. ETKİNLİĞE KATILAN TÜM DOSTLARIMA SELAMLAR EDİYORUM.ALANYADA OLMADIĞIM İÇİN KATILAMADIM. FAKAT KALPTEN HEPİNİZİ DESTEKLİYORUM.TOSMUR BELEDİYE BAŞKANI BİR AÇIKLAMA YAPTIMI MERAK EDİYORUM BEN PARTİSİNİ SORDUĞUMDA AKP DEDİLER ONUN ÜZERİNE ÇOK YORUM YAPAMADIM ZATEN.

    YanıtlaSil