21 Haz 2011

Beyaz'ı kurtarmak

Bu sabah ablam bir inşaatın önünden geçerken bu dünyalar güzeli golden'ı görmüş. Elektrik kablosu ile bağlı tutulan, önünde ne yemek ne de su bulunan köpek perişan haldeymiş. İnşaatın bekçisini bulup köpeğin sahipli olup olmadığını sormuş bekçi de "Biz bakamıyoruz almak istiyorsanız alın" deyince hemen beni aradı. "O köpeği oradan kurtarmalıyız sen ona bir yuva bulabilirsin" dedi. Kendi evinde de köpeği olan ablam maalesef golden'i sahiplenemiyor ama ben Bursa ve çevresinden ilgilenecek bir hayvanseverin mutlaka var olduğu kanısındayım.

***

Dün bu ilanı geçtikten sonra internetten bana ulaşan Sonay hanım ve eşi araba ile gidip Beyaz'ı aldılar. Beyaz diyorum çünkü onun bir adı olmamış şimdiye kadar. Sonay hanımların da ilk işi ona bir isim vermek olmuş. Beyaz'ı muayene eden veteriner onun dayak yediğini söylemiş. Kısacık bir kablo ile bağlı durmaktan dizleri yara tutmuş. Ben bunları telefonda işittiğimde çok çok üzüldüm. Ancak neyseki kalıcı bir sorunu yok yavrumun. Beyaz, içi pislik ve kötülük dolu inşaattan çiçeklerle bezeli bir villaya geçti. Kalan yaşamında sevgi dolu eller okşayacak onu. Bütün bunları bilmek, hala iyi insanların olduğunu hissetmek çok güzel. Çaba sarfeden ve ilgi gösteren herkese çok teşekkürler.

Önce



ve sonra

8 yorum:

  1. golden la ilgili rahatsız ediyorum inegöldeyim onu ordan bi şekilde aldırırm adres verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  2. canim,nekadar mutsuz bakiyor.insallah iyi bir insan cikar.bahceli evi olan.

    YanıtlaSil
  3. yazık yaaaaaaaaa niye yemek vermiyolar vicdansızlarrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  4. Nilüfer'de, iletişim bilgilerinizi burculha@gmail.com adresine yollayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. haber bekliyorum sizden

    YanıtlaSil
  6. melis erdoğan21 Haziran 2011 16:55

    merhaba ben bu köpeği almak istiyorum daha öncede golden beslemiştim yalnız ankarada oturuyorum hafta sonu gelip alabilirim

    YanıtlaSil
  7. NİLÜFERDE NERDE BEN ALABİLİRİM ??

    YanıtlaSil
  8. allah razı olsun sizlerden bir canı kurtardınız bu haberi okuyunca nasıl sevindim anlatamam herkeze teşekkürler

    YanıtlaSil