21 Şub 2012

Ata Bebek

Miniğim doğmadan evvel arkadaşım Şener ile isim üzerine bir konuşma yapmıştık. Bu öyle hoşuma gitti ki kaydı saklamak istedim.

Sener:
*bebiş ne yapıyor? isim düşündünüz mü?
Burcu:
*kuduruyor
*ismi hazır ama söylemem
Sener:
*neden söylemiyorsun
Burcu:
*biraz ısrar et
Sener:
*hadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii söylesene yaaaaaaaaaaaaaaaa
*ısrar ediyorum söyle
Burcu:
*tahmin et
Sener:
*şimdi zor bir durum tahmin edince Kemal olabilir mi diyorum da
*ya da Mustafa, ya çatlatma insanı
Burcu:
*inanamıyorum çok yaklaştın
Sener:
*Mustafa Kemal ?
Burcu:
*hayır ama çooooook yakınsın
Sener:
*heyecanlandım
*yahu yakınım da bundan sonrası nereye çıkacak ?
Burcu:
*hadi bil bil
Sener:
*hoppsss sıkıntı yaptım çünkü mustafa kemal ile çok yaklaşınca
*bundan sonra çıkacak şeyi bulamıyorum nasıl bir yaklaşmaysa
*Atatürk dermişim :))
*Ata ?
Burcu:
*bildiiiiiiin
Sener:
*şaka ?
Burcu:
*ciddi
Sener:
*şaka şaka ?
Burcu:
*yok yav (:
Sener:
*şaka de?
*Ata yani ?
*ATAAAAAAAAA mı şimdi ?
Burcu:
*eveeet
Sener:
*ama ama ama ama ben ona ATA'mmmmmmmmmmm derim!
Burcu:
*ama nasıl bildin çok şaşırdım
*direkt Atatürk ile ilgili bir şey söyledin
Sener:
*sen o an söyleyince ya da ben sordum ya sana o an böyle biran kendimi senin yerine koyup düşündüm
*olsa olsa bu yada bunlar olabilir gibisinden aklımdan geçiyordu
Burcu:
*bu isim taa evlenmeden önce vardı aklımda
Sener:
*uhhhh
Burcu:
*oğlum olsa keşke diyordum
Sener:
*yaaaaaaaaaaaaaaa ATA demi ?
*mutlu oldum da neden ?
*çözemedim bildim diye mi?
Burcu:
*öyledir
Sener:
*ama ATA güzel be? hoşuma gitti
Burcu:
*çok güzel
Sener:
*ATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
*heyyyyy
*duyuyor musun beni?
*sen hele bir gel de :)
Burcu:
*Ata bebek (:
Sener:
*sana anlatacaklarım var Ata bebek :)

4 yorum:

  1. Okurken bir kere daha o heyecanı yaşadım :) Çok da güzel olmuş..

    Size sağlık dolu, mutluluk dolu, hayat dolu güzel bir ömür diliyorum...

    ATA bebeğe iyi bak :)

    Snr

    YanıtlaSil
  2. isim seçimi şahane adı gibi büyüsün ata bebek :))

    YanıtlaSil
  3. uzun sağlıklı ve mutlu bir ömür geçirmeniz dileğiyle..

    YanıtlaSil
  4. ata bebek hoşgelmiş :)) canım juniorun resmini eklemeni bekliyorum ona göre :)

    YanıtlaSil