26 Kas 2012

ilk kitabım

Oğlum daha doğmadan kitap almaya başlamıştım. Bir dolu masal kitabı var ama bu özel. Bebek dokun öğren serisi tam Ata'nın yaş grubuna göre. Dizime oturtup, minik hikayeleri okumaya başlıyorum. Kitaba resmedilen şekilleri gösterip, farklı sesler çıkarıyorum. Tatlı tatlı yüzüme bakıp, resme dokunuyor ve beni taklit etmeye çalışıyor.

Kitapta farklı yüzeyler var, minnoşum dokunarak keşfediyor. Serinin bir diğer kitabı Neşeli Hayvanlar. Oğlumun dikkatini, dokundukça ya da selam verdikçe konuşan hayvanlar oldukça çekti. Kitabı kolaylıkla kavrayıp, sayfalarını çevirebiliyor. Bana göre bu kitaplar, her bebeğin kitaplığında mutlaka olmalı.


2 yorum:

  1. ayyy ne tatlı şeysin sen öyle

    YanıtlaSil
  2. bartunun da dönem dönem sevdiği kitaplar değişiyor. Bu seri biz bebekken yoktu maalesef ama sizin uzun zaman favorimiz olur inşallah.

    YanıtlaSil