24 Ara 2012

Ağacımızı Süsledik


 Yılbaşı ağacımız kutusundan çıkıyor, minik sabırsız.

 O kutudan nasıl böyle bir ağaç çıktı, idrak etme aşamasında.

Anne, beni bir bıraksan da dalsam şu renklerin içine.

Dört koldan çalışıyoruz.

Annem assın, ben toplayayım.

Hoop, yakaladım seni!

 Bakakalırım düşen topların ardından.


Hırsız bitmiyor ki, Tatliş de gözüne kestirdiğini çalmış kaçıyordu ama basıldı. Bu da ben yapmadım ifadesi.

 Süsleme işi bittikten sonra Ata'ya kaşık, tabak verdim oyun oynamaya başladı. Sonra uyudu. O uyuyunca farkettim, kaşığı almış ve çam ağacına asmış. Bildiğin taklit etmiş benim küçük aşkım. Ağaç, kalkana dek kaşık orada kalacak.

Bu da ağacımızın gece görünüşü.

3 yorum:

  1. En güzel süs Atoşun kaşık süsü olmuş :)
    O camdan giren güneşe de bayıldım
    Aydınlık bir yıl olsun 2013
    Bebişlerin ilk yılbaşısı da kutlu mutlu olsun :)

    YanıtlaSil

  2. resimler cok guzel ata sanki buyumus de kuculmus :)))

    YanıtlaSil
  3. tatlişşşşşşşşşşşşşşşş :=) komikkkksinnnn

    YanıtlaSil