21 Şub 2012

Bebek Şekeri

Ata'yı beklerken son dönemde bol bol yatarak dinlendim. Bu süreçte hem oğlum için bir şeyler yapmak hem de kendimi oyalamak istedim. Keçeden bebek şekeri ve kapı süsü hazırladım. Hastaneye ve eve gelen ziyaretçiler bebek şekerlerinden ikişer üçer aldılar. Emek sarfedilen işlerden alınan haz başka oluyor, tıpkı minik kuş şekerlerinde olduğu gibi.


Ata Bebek

Miniğim doğmadan evvel arkadaşım Şener ile isim üzerine bir konuşma yapmıştık. Bu öyle hoşuma gitti ki kaydı saklamak istedim.

Sener:
*bebiş ne yapıyor? isim düşündünüz mü?
Burcu:
*kuduruyor
*ismi hazır ama söylemem
Sener:
*neden söylemiyorsun
Burcu:
*biraz ısrar et
Sener:
*hadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii söylesene yaaaaaaaaaaaaaaaa
*ısrar ediyorum söyle
Burcu:
*tahmin et
Sener:
*şimdi zor bir durum tahmin edince Kemal olabilir mi diyorum da
*ya da Mustafa, ya çatlatma insanı
Burcu:
*inanamıyorum çok yaklaştın
Sener:
*Mustafa Kemal ?
Burcu:
*hayır ama çooooook yakınsın
Sener:
*heyecanlandım
*yahu yakınım da bundan sonrası nereye çıkacak ?
Burcu:
*hadi bil bil
Sener:
*hoppsss sıkıntı yaptım çünkü mustafa kemal ile çok yaklaşınca
*bundan sonra çıkacak şeyi bulamıyorum nasıl bir yaklaşmaysa
*Atatürk dermişim :))
*Ata ?
Burcu:
*bildiiiiiiin
Sener:
*şaka ?
Burcu:
*ciddi
Sener:
*şaka şaka ?
Burcu:
*yok yav (:
Sener:
*şaka de?
*Ata yani ?
*ATAAAAAAAAA mı şimdi ?
Burcu:
*eveeet
Sener:
*ama ama ama ama ben ona ATA'mmmmmmmmmmm derim!
Burcu:
*ama nasıl bildin çok şaşırdım
*direkt Atatürk ile ilgili bir şey söyledin
Sener:
*sen o an söyleyince ya da ben sordum ya sana o an böyle biran kendimi senin yerine koyup düşündüm
*olsa olsa bu yada bunlar olabilir gibisinden aklımdan geçiyordu
Burcu:
*bu isim taa evlenmeden önce vardı aklımda
Sener:
*uhhhh
Burcu:
*oğlum olsa keşke diyordum
Sener:
*yaaaaaaaaaaaaaaa ATA demi ?
*mutlu oldum da neden ?
*çözemedim bildim diye mi?
Burcu:
*öyledir
Sener:
*ama ATA güzel be? hoşuma gitti
Burcu:
*çok güzel
Sener:
*ATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
*heyyyyy
*duyuyor musun beni?
*sen hele bir gel de :)
Burcu:
*Ata bebek (:
Sener:
*sana anlatacaklarım var Ata bebek :)

15 Şub 2012

Hoş geldin bebek

Çok uzakta öyle bir yer var
o yerlerde mutluluklar
paylaşılmaya hazır, bir hayat var...