1 Oca 2013

Viki'nin Hikayesi



Köpeğimi gezdirirken görüyordum onu. Bir evin bahçesinde, tek başına öylece duruyor. Tasması hep boynunda, ucu toprağa gömülü bir kazığa bağlanmış. Hareket alanı bir metre kadar. İlgilenmiyordu sahibi, sevmiyordu belli ki.

Sonra sonra sahibini görmeye başladım, 35 yaşlarında, genelde siyah deri kıyafetler giyen bir adam. Yanına gidip, köpeğine neden böyle davrandığını öğrenmek istedim öyle sert bir duruşu vardı ki gidemedim. Mahalleli adamın bir cihazla köpeğe elektro şok uyguladığını söyledi. Köpek cihazı görür görmez kaçmaya çalışıyor, ağlıyormuş.

Yetkili yerlere şikayet edelim, alalım derken adam köpeği terk etti. Hemen geçici olarak bir eve yerleştirdik. Şimdi ona kalıcı yuva bulmamız gerekiyor.

1,5 yaşında, erkek golden. Aşıları tam. Oyuncu ve sevgi delisi. Onu alacak ailenin mutlaka bahçeli evi olması gerekiyor çünkü çok hareketli. Uzun süre bağlı tutulduğundan artık koşmak, oynamak istiyor.

Antalya, İstanbul, İzmir veya Ankara'ya yuvalandırılacaktır.
İletişim için:
Facebook  İlknur Hanım
E-posta :   Patidostlar@hotmail.com




6 yorum:

  1. Allah o adamın bin türlü belasını versin pislik

    YanıtlaSil
  2. allah yardımcısı olsun çok üzüldüm

    YanıtlaSil
  3. twitterda paylaştım inşallah bir yuva bulunur :((

    YanıtlaSil
  4. ilgazpetUygun fiyata mama çeşitlerimizde bizde destek olmak isteriz

    YanıtlaSil
  5. istanbul ümraniyedeyim alabilirmiyim iyi bakabilirm burda kulube felan herşey var

    YanıtlaSil
  6. köpek hala duruyosa ben alabilirm burda kulube felan herşey var

    YanıtlaSil