26 Şub 2013

Aydın Yok

Aydın'ı tanırsınız belki, ondan daha evvel söz etmiştim: Arkadaşım Aydınlık

Hatta bir de videosunu eklemiştim: Pazar Yürüyüşü

Aydın, şimdi yok. Cumadan beri ortalarda görünmüyor. Birileri onu semtimizden aldı. Belediyenin adamları. Daha evvel de şikayet var diyerek Aydın'ı almak istemişler, zehirli iğne ile yaralamışlardı. Aydın arka patisinden yaralanmış, tedavi gördükten sonra vücudunda kalıcı bir hasar olmamıştı. Şimdi ölüm timleri yaza hazırlık yapıyorlar. Sokak köpeklerini sessiz sedasız topluyorlar. Turistler gelecek ya, temiz(!) görünmeli değil mi sokaklar?

Bu adamlar devletten ödenek de alıyorlar, o paraları sanıyorum bir tek zehir almak için kullanıyorlar. Kalanı cebe! Ben size ne kadar bela okusam az, lanet olsun sizin insanlığınıza!

Ne istediniz kimselere zararı olmayan Aydınımızdan. Mahalleli bakıyordu ona, seviyordu, karnını doyuruyordu işte. Bir köpeği sığdıramadınız mı turizm cennetinize. Yalnız Aydın da değil, hızla toplanıyor köpekcikler. Her sene aynı tablo, kışın ne yapıp edip baktığımız o köpekler, yaz yaklaşırken birilerinin gözüne batıyor. Biz el ilanları hazırladık, yerel basında toplama haberini yayınlattık, belediye başkanlığına dilekçe yolladık. Daha ne yapalım bilemiyorum.

Ona rastlarsanız lütfen arayın.
İletişim: İlknur Koparal 0506 2980752
ilknurskoparal@yahoo.com.tr


Şu sokaktan geçerken Aydın'ın koşarak yanıma gelemeyeceğini, bana eve kadar eşlik edemeyeceğini bilmek öyle üzücü ki merhametten yoksun olanlara bunu anlatmam mümkün değil.

Bu da Aydın'ın son fotoğrafı oldu, beni yine eve bırakırken. Geçtiğimiz hafta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder