28 Mar 2014

Ata Büyürken

Atoş büyüyor, artık kendisini bir bebek değil birey olarak görmemizi istiyor. Kendi seçimleri var, beğenileri var. Bu hem hoşuma gidiyor hem de zamanın nasıl bu kadar hızlı geçtiğine dair sürekli "vay be şu kadar olmuş, ne de çabuk." şeklinde beni şaşırtıyor. 

Ata ile ilgili gelişmeleri tuttuğum ufak bir defterim var aslında. Şu tarihte ilk dişi çıktı, şu tarihte ilk adımını attı gibisinden. Ancak buraya da not düşmek hatta minikle olan kısımları ileride bir anı kitabı olarak bastırmak bile istiyorum. O büyürken neler yaşamış, bilsin hep saklasın.
                                                                     
Ata, Tatliş'in taklidini yapmaya bayılıyor. "Ata, Tatliş ne diyor?" dediğimizde. Dudağını uzatıp minik kurtlar gibi "uuuuuuv" yapıyor.

Eline bir çatal ya da kaşık geçerse koşarak mutfağa gidip, bıcır bıcır söyleniyor sonra yere atarak düşmesine şaşırmış gibi "Aaaa" yapıyor. Yeniden yerden alıp ve yeniden alıyor. "Aaa aaa" Numaracı sıpa.

En sevdiği yemek, hemen her çocuk gibi, makarna ve patates kızartması. Kızartmayı çok yapmamakla birlikte makarna hep kurtarıcım oluyor.

Kremlere bayılıyor. Gel krem süreyim diyorum, kendi kremini getirip yanaklarını uzatıyor. Masaj gibi mi geliyordur nedir minnoş kendinden geçiyor, bıraksan sızacak.

Cilt bakımındaki başarı ne yazık ki saç bakımında yok. Saçlar bukle bukle olduğundan taranması zor ancak banyoda biraz tarayabiliyorum onun dışında ne mümkün. Fırça korkulu rüyası oldu. Ona göre saçlarını hep toplayacağız öyle gezecek.

Şimdiden kocaman bir araba koleksiyonumuz oldu, almayalım artık diyorum ama dedesi, torununa hiç kıyamıyor. Bu şekilde hangi eve nasıl sığarız bilemiyorum. Araba garajına, ki bu bazen koltuk kenarı, bazen orta sehpa bazen balkon demiri olabilir, arabalarını dizerken bir yandan da piyanosu çalacak. Ne özel zevkmiş.

Tospiği yaz yaz bitmez ama son olarak televizyon ile ilişkisinin sıfır olduğunu eklemek istiyorum. Zaten çok seçiciydi. Ben hiç oturup çizgi film izlediğini görmedim. Genelde iş makinalarını ya da wotwotları izliyordu. Ama en çok da kendi videolarını, küçük egoist. Şimdi hepsi mazi oldu. Fındık izlemesin diye evde tv hiç açılmıyor, bunun dönüşü ise gerçekten çok güzel. Kitaplarla vakit geçirip, arabalarını tamir ediyor. Legolarla ve yapbozlarla ilgileniyor. Farklı şeylere daha çok yöneldi ve daha hızlı keşfetmeye başladı. Tüm ebeveynlere önerimdir.

Küçük MİY taraftarı sahalara indi ancak jübilesini beklenenden erken yaptı.  





7 yorum:

  1. Annesi allah nazarlardan korusun çok tatlı

    YanıtlaSil
  2. Burcucuğum ben Reyhan ablan. Ata ne kadar büyümüş erkek güzeli olmuş Bizi biraz boşladın bu aralar ama inan sitem değil canım sen iyi ol sonrasını hallederiz seçime kadar rahattık seçimden sonra inşallah bu Yakup gider hayvansever bir veteriner gelir diye dua ediyoruz yıllarca çok çekti bu hayvancıklar onun elinden umut ediyoruz Bizim sahiplendirmeler devam ediyor twitterda artık çok aktivite yapamıyorum biliyorsun şifreler numaralar giremiyoruz canım yine de buraya sık giremeyebilirim müsait olduğunda beni ara atayı benim için çok öp koca delikanlı olmuş maşallah

    YanıtlaSil
  3. bi futbolcuya gore fazla yakısıklı saçları çok guzel

    YanıtlaSil
  4. Ata çok sevimliymiş, bizim Uğurunda araba takıntısı var, bir süre daha böyle devam eder heralde ,bunları not alman gerçekten güzel olmuş ileride bakıp gülümseyeceği hoş bir anı olur Atayı çok öpüyorum iyi hafta sonları diliyorum .

    YanıtlaSil
  5. Çook tatlı bir oğlunuz var maşallah:))En güzeli tv açmamak,biz de pek açmamaya çalışıyoruz.Yemek yerken biraz başvuruyoruz malesef:(

    YanıtlaSil
  6. çok tatlı bu bıcırık maşallah:)

    YanıtlaSil