14 Mar 2014

Baş Ağrısı

Belediyenin 2013 faaliyet raporunu hazırlıyoruz. Üç haftayı geçti sanırım, ne kaprisler ne kararsızlıklar. Başa dönmekten, yeniden yeniden düzenlemekten kurudu iflahlar. Bilgisayar başında kalmaktan baş ağrısı kronikleşti. Allah'tan Apranax var. Son raddeye gelene kadar hangi hastalık olursa olsun, ilaca başvurmadığım için apranax'ın etkisi daha uzun süreli oluyor.  Bir zamanlar kahve geçirirdi  ağrımı ama artık vücut kafeine karşı fazlasıyla bağışıklık kazandı. Bilgisayarın ışığını asgari düzeyde tutmak fayda eder mi bilmiyorum ama minik minik işlerle uğraşınca, bir de Alanya gibi güneşin alnında bir yerde çalışınca ekran hep karanlık geliyor bana.
Bir tanıdık vardı su içince baş ağrısı geçerdi. Bünyesi nasıl bir hal aldıysa zonk diye baş ağrısı giriyor, zank diye geçiyor Annemin teyzesi de başına kuşak bağlar, içerisine envai çeşit sebzeyi dilimler doldurur pazar tezgahı gibi dolaşır dururdu. Hey Allahım ya.  Böyle çılgın olmamak kaydıyla baş ağrısını geçirmek için kullanılan alternatif yöntemlerin alayına açığım.

 #Alay sözü uzun zamandır kullanılır olmasına rağmen, bana sadece Devlet Bahçeli'yi hatırlatıyor. Ne kadar seçim konuşması dinlediysem artık, bilinç altım çorba olmuş.


4 yorum:

  1. ben başağrısıyla majezik sayesinde başa çıkıyorum ama her zaman ilaç içmek zararlı. Benim yaptıklarımdan yola çıkablirim başın ağrıyoken kahe içme bence biraz geçirir gibi yapıp daha çok ağrıtıyo. Bu aralar kahve yerine çay ya da bitki çayı iç derim ben. bir de elma başağrısına çok iyi geliomuş, ayrıca çayın içine atılan karanfil;)

    YanıtlaSil
  2. iyi haftasonu umuyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. benim babaannemde patatesleri kafaya sarardı :D

    YanıtlaSil
  4. Ben de yıllardır baş ağrısından muzdarip biriyim maalesef ama bu aralar çok şükür daha iyiyim.
    Şöyle bir şey duydum; baş ağrısı hissedildiğinde kulak kepçesinin tüm noktaları iki parmak arasına alınarak bastırıldığında ağrıda azalma yada geçme olabiliyormuş.
    Tabi aslında belirli noktalar var kulakta bu ağrıya duyarlı ve amacımız onu harekete geçirmek lakin akapunktur uzmanı olmadığımız kabulü ile:) tüm kepçeyi ovalaıyoruz.

    Bunun yanı sıra soğuk bir ortam yada buz kalıbı veya hiç olmadığı buzluğun kapağını açıp önünde şuursuzca durmak da migren türü ağrıya çok iyi geliyor
    Keza karanlık (yine migren için)

    En temelinde stressiz ve rahat olmak lazım.
    Ne kadar başarılı olunabilirse artık;)

    YanıtlaSil