8 Mar 2014

Gezgin

Havalar öyle güzel gidiyor ki baharı bir anda atlayıp yaza geçmekten korkuyorum. Yağmurlu günlerde bile dışarıya çıkmayı alışkanlık haline getiren Atoş'u bu güzel güneşte evde tutabilene aşk olsun. Bıraksan saatlerce seyyah gibi dolaşacak, ne yemek ne içmek.
Minik kuş genelde tek başına takılır ya da nadiren de olsa kendinden büyüklerin yanına ilişmeye çalışır. Yaşıtlarıyla vakit geçirdiğini pek görmedim. Yakında kreşe başlayacak grupla hareket bilincini orada yakalayacağını umuyorum. Aksi halde benim gibi yalnızlığı seven ıssız bir minik adam çıkacak ortaya.


            Topik düşünüyor,"Tutunmadan bir çırpıda ne zaman çıkacağım bu merdivenleri"

Bu depresif haller öldürüyor beni


 Çocuklar yazı getirdiler bile, yerleşik yabancılar zaten hiç kışa başlamamışlardı. Tekini montlu görmedim ben.

1 yorum:

  1. bizim burası hala soğuk içimi ısıttı resimler,erkek güzelini öpün benim için maşallah maşallah

    YanıtlaSil