14 Nis 2014

23 / 40

Alışveriş sitelerinde bazen anne-kız ürünlerine denk geliyorum. Oğlum olduğu için butiğe tıklamıyorum bile ama zaten bir kıza sahip olsaydım da almazdım diye düşünüyorum. Öyle cicili bicili ya da kadınsı giysilerden ziyade içerisinde rahat edebileceğim, salaş kıyafetleri edinmek daha çok hoşuma gidiyor. Sevdiğim markaların anne-oğul kreasyonu yoksa imkanlar dahilinde kendimiz yaratırız ne yapalım. Bu kış, gözdem camel rengi botlardı. Alanya, böyle içi tüylü botlar giymek için uygun iklim koşullarına sahip olmadığından çok fazla giyemedik. Ben botlarımı birkaç sene daha kullanırım da topininkiler müzelik kaldı. Birkaç ayda bir numara büyüyor minik ayakları. Sonbaharda 19 giyerken şimdi 23 giyiyor. Kıyafet, ayakkabı ve oyuncaklarının çoğunu çevremde ihtiyacı olanlara verdiğim halde, bazalar minnoşun vermeye kıyamadığım cicileri ile dolu. Bakalım bu stokçuluğun sonu nereye varacak?




5 yorum:

  1. ufaklıkları erkek gibi giydiriyorlar ya gördüğümde mıncırasım geliyor.kızlarada kısa tüllü etekler giydiyorlar çok şeker oluyorlar çok yakışıyor ben yanlış hatırlamıyorsam deniz akkayada görmüştüm anne ve çocuk bir örnek giyimi bence yakışır ama tabiii baştan aşağıya ikiz gibi giyinmemek kaydıyla sizin botlar çok güzelmiş tarzı beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Her şeyin küçüğü tatlı olurya Atanın ayakkabıları da çok şeker görünüyor çok uyumlu ve sevimli olmuşsunuz.

    YanıtlaSil
  3. bizde aynı durumdayız :)) bizde ufalan küçülen ne varsa veriyoruz. hatta o kadar alıştı ki biraz sıkmaya başlayınca kıyafetler buna ihtiyacım yok, kardeşlere verelim diyor :)ama ayakkabılarını vermeye elim gitmiyor...

    YanıtlaSil
  4. çok seviyorum böyle anne çocuk takım giysileri :) küçük şeyler ne kadar da tatlı oluyor dimi ama :)

    YanıtlaSil
  5. Anne ogullari dusunen yok ;) katiliyorum dusuncelerinize..

    YanıtlaSil