25 Nis 2014

Hafta Biterken

Nisanın son haftası, zaman çok hızlı geçiyor. Sıcak günler yakında ancak kısa kollular şimdiden bunaltmaya başladı. Yağışsızlığın cezasını kavrularak çekmeyiz umarım. Bu haftadan birkaç kare, herkese iyi hafta sonları.
 

Bakmayın fotoğrafladığıma meyve ile pek aram yoktur. Ancak dalından koparınca yerim, o da anın hazzından ama bu hafta bol bol yeşil erik yedim. Dışarıya çıkarırken bile cebime avuçla doldurdum.


 Pazarda bazı insanlar, tartıda çok çekmesin diye meyve sebzelerin saplarının koparıyorlar. Aslında bir meyvenin sapı ne kadar uzunsa, tazeliğini o kadar fazla koruyor. Meyve kendisini hala dalında hissediyor.  Ben de nerede yeşilli, dallılar var onları doldururum torbama. Bu portiler bahçeden direkt bizim eve geldi. Üzerindeki toz toprak, örümcek ağları bile ne kadar doğal olduğunu gösteriyor.


 Bolulu Hasan Usta'nın profiterolunun üzerine tatlı tanımam.Sipariş verdik, üç dakikada geldi. Sanırsın ki kapı komşusu.


Küçük Van Gogh iş başında. En iyi tuvalleri  de koltuk ve sehpalar. Silinebilir boya kalemi alan aklımı seveyim. Yoksa tüm ev olurdu desen desen.



Okumaya çok fazla zamanım kalmıyor ama tekleyerek de olsa ilerliyor kitap.


 Renkleri pek sevmesem de, vazodaki çiçekler. Bütün hafta masanın üzerindeydiler.


 Ufukta bir taşınma görüyorum. Artık çok deneyimliyim.
Hatta Darth Maul gibi çift ışın kılıcına sahibim.

8 yorum:

  1. Dün ve ondan önceki gün İstanbul'da da çok bunaltıcı hava vardı :(( Meyveler çok güzel görünüyor her ne kadar yemeği sevmesemde :)) Çiçek renklerini bende sevmedim hangi takımlısınız :))

    YanıtlaSil
  2. uzun saplı sebze meyva seçme işini bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu artık elim hep onlara gider marketlerde zaten meyvalar hep sapsız hepsinin boyu ebatı aynı maalesef sizinki gibi bahçeden portakala neredeee..
    profiterolü çok seven biri olarak madoyu da tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  3. Tabakta, meyveler de harika:! Sapları, yaprakları koparanlara şaştım tartıda kaç gram oynar ki, yaprak, sap 2- 3 gram!:))cimrilik ederken tazeliğinden edecekler..demek ki fazla cimrilik zararlı:)profiterole afiyet olsun ben de çok severim, dediğiniz doğru her yerde yenilemiyoru ya da ben yiyemiyorum, ustası yapmalı:) küçük Picasso'ya öpücükler, benim çocukluğumu hatırlattı her yeri çizermiş hatta çok eski bir bavul vardı üzerinde hala eserim duruyor:)))))bir de yazı yazmışım hayalet dumanı diye:))sanırım çocukken okuduğumuz çizgi romanlardan esinlenmişim;)

    YanıtlaSil
  4. Selam
    Blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum.
    Yazdıklarınız umut veriyor, düşündürüyor bazan neşelendiriyor.
    Birçokşeye ilgim arttı mesela en yakın izin günümde iki günlükte olsa ailemle şöyle bir orman havası almayı düşünüyorum.
    Yazmasakta takipteyiz.
    Sakarya'dan sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Küçük Van Gogh,un marifetli ellerinden öpüyorum öncelikle ,bizimkiler de zamanında çok çizerlerdi Uğur hala çizmekte silinebilir boya kalemi güzel fikirmiş gerçekten bu arada taşınma işinde kolaylıklar diliyorum canım, yeni bir eve çıkılacak herhalde güle güle oturun güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle.

    YanıtlaSil
  6. Meyve hastasi biri olarak agzim acik baktim! Olsada yesem! Blogunuz cok ic acici,üye olamadim hep hata verdi ama sonra ugrarim yine,cok tesekkürler yorumunuz icin sevgiler...

    YanıtlaSil