9 Nis 2014

Nisan

Nisan... Ne de hoş geliyor kulağa. Babil- Süryani takviminden alınmış, Sümerce'de ilk meyveler olarak tercüme ediliyor. Latice'de ise Aprilis, güneşlenmek, güneşte ısınmak anlamı taşıyor.  Hangi lisanda olursa olsun seviyorum nisanı. Tıpkı mayıs ve temmuz gibi söyleyişi çok güzel.





Yaban gülleri ve mavi fare kulakları nisanda bir başka güzel.





Güzel ve çirkin, doğada da bir arada.






Alanya'da şimdi her yer yenidünya, çiçeklerinin o baş döndürücü kokusundan sonra turuncuya büründü ağaçlar.

5 yorum:

  1. woooow inanılmaz güzeller!! baktıkça moral depolatıyor

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflara baktıkça içim açıldı, çok teşekkür ederim. Oturduğum yerde baharın coşkusunu yaşadım sayenizde.

    YanıtlaSil
  4. Alanya ne kadar güzelmiş, bak bak doyamadım....insanlar yok Maldiv, yok bilmem nereye gidiyorlar, hiç gerek yok kendi ülkelerinin kıymetini bilsinler valla ikinci baskı olacak ama hakikaten büyük nimet böyle bir yerde yaşamak, darısı başıma olsun:))))beton görmekten fenalık geldi:( ama Ankara'yı da bir Atatürk burada diye çok seviyorum, ikincisi iklimini havasını severim...çok sıcak iklimlerde bunalıyorum bir gün dahi kalamıyorum (mesela İstanbul'da yazın bir gün kalamıyorum bir saat bile dayanamıyorum otobüse binsem yine Ankara'ma gitsem diyorum ) nasıl desem 30 derecenin üzerinde sıcağa dayanamıyorum..
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'nın, Anıttepe'den mütevellit hüznü andıran bir havası var. Ne zaman başkentin adını duysam içim hep burulur, özlem dolar.
      Bakarsınız kış aylarını geçirebileceğiniz güzel bir eviniz olur Güney'de. Neden olmasın.

      Sil