31 May 2014

Begonvil'de Kahvaltı

Yirmi yedi aydır erken kalkıp, kahvaltı hazırlıyorum. Buna hala alışamadım, yataktan hep ayılmamış olarak kalkıp, yarı baygın bir şekilde portakal suyu sıkıyor, küçük beye köy yumurtası haşlıyorum.

Bu sabah dışarıda kahvaltı edelim dedik, Club Begonvil diye bir yere gittik. Güneş bile çıkmamıştı gittiğimizde. Garsona, "Serpme kahvaltı var mı" diye sordum, anlamamış bir şekilde yüzüme bakıp "Bunlar var" dedi menüyü göstererek.
Türk ve İngiliz kahvaltısı yazıyordu. Türk kahvaltısının dışında birimize de İngiliz kahvaltısı sipariş verdik, merak işte. Bu İngilizlerde ne mide varmış arkadaş, sabahın köründe fasulye yenir mi?

Her iki kahvaltı çeşidi de 18 Liraymış. Sahanda yumurta 5 lira. Bunlar standart fiyat ama tabağımda salam, sosis görmekten nefret ediyorum. Yine peçeteye sarıp, sokak hayvanlarına ikramda bulunmak için çantama tıkıştırdım. Şansım var ki hemen çıkışta gördüm bir tane, mamileri verdim, löp löp indirdi mideye.







8 yorum:

  1. İnsanı yine özendiriyorsunuz keyfiniz bol olsun:)

    YanıtlaSil
  2. özendim valla,fotoğrafların çok güzel,kahvaltı mekanın da iç açıcı
    delikanlı da keyif almış belli

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel yerler valla ben de özendim, maşallah diyeyim nazar değmesin, ben çok inanır ve korkarım nazardan...
    Ata çok tatlı maşallah öpücükler gönderdim ona:) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. allahım.. böyle bir yerde kahvaltıya ben 50 lira veririm denize sıfır harika... çok imrendim o çaydan bir yudum almak için neler vermezdim :(

    YanıtlaSil
  5. Fransa'da otede her sabah kurufasulye vardı ama zeytin bul bulabilirsen:-)

    Manzara harika, afiyet olsun:-)

    YanıtlaSil
  6. Eski kafalımıyım bilmiyorum ama türk kahvaltısını tek geçerim ama böyle güzel bir yerde ne yersen ye güzel gelir herhalde.

    YanıtlaSil
  7. Bu arada yazmayı unuttum Atacım yine çok tatlı öpüyorum tatlı yanaklarından

    YanıtlaSil
  8. kahvaltı bahane manzara şahane o çimenlerin üzerinde koşturan pıtırcık ise şapşahane:)
    sevgiler,

    YanıtlaSil