26 May 2014

Deniz Sezonu

Buralarda deniz sezonu çoktan açıldı turistler aylardır fok balıkları gibi güneşlenip, denizin tadını çıkarıyorlardı lakin Ata uzun zamandır sahilde oynamakla yetinmek zorundaydı. Dün su sıcaklığının kıvamına geldiğini görünce miniği cumburlop denize soktum. Nasıl mutluluk, nasıl delilik. Parkın pabucu damda. Yiğit adında bir köpekle top at, getir oynadık epey.  Sonra sahipsiz bir köpek gördüm, iki turist kızın peşine takılmış dolaşıyor. Sanıyorum başını okşadılar ya da bir parça yiyecek verdiler ki denizden çıkana kadar köpek sahilde nöbet tuttu resmen. Çok sağlıklı ve bakımlı görünüyordu bu, beni mutlu etti.
Neyse artık bol bol Akdeniz fotoğrafı yayınlarım ama Atoş ile başbaşa denize gittiğimde yanımda ne telefon ne de fotoğraf makinesi götürebiliyorum. Havluma uzanıp, güneşe karşı kitabımı okuyayım, müzik dinleyeyim ya da bir şeyler içeyim aylaklıkları yok. Şezlongun birine atıyoruz plaj çantamızı haydi kıyı boyu turlamaya. Denize girmenin başka bir yorgunluğu var iki yaşındaki bir çocuk üzerinde ne derece etkili yaşayıp göreceğiz.







8 yorum:

  1. plaj ♥
    deniz ♥
    jet ski ♥
    güneş ♥

    hepsinden is-ti-yo-rumm

    YanıtlaSil
  2. Tek kelime ile süper.Hava güzelken bizim gibi taş yığını içine tıkalı kalanlara bir parça mutluluk verdi bu fotoğraflar.Deklanşörünüze sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. benide alın yanınıza lütfen :*

    YanıtlaSil
  4. Deniz havası buraya kadar geldi:-)

    YanıtlaSil
  5. Ankaranın kararsız havasında bu görüntüler nasıl şok etkisi yaratıyor anlatamam neyseki yakında küçük bir kaçamak düşünüyoruz bizde ,Atanın suyun içindeki hallerini düşünüyorum da nasıl sevimlidir kimbilir öpüyorum onu.

    YanıtlaSil
  6. Aman ne güzel, deniz, güneş, kum.. Biraz Ankara'ya da gönderin ne olur... Muhteşem bir manzara...

    YanıtlaSil