9 May 2014

Rüzgâr

İki gündür rüzgârlı hava. Senelerce Bursa'nın sert poyrazına alıştıktan sonra, Akdeniz'deki rüzgâr, ufak bir esinti gibi kalıyor. Lakin buraların da hortumu fena. Kış aylarında çıktığı zaman uçurtma gibi uçuruyor her şeyi.



                                     Yel, mineleri üzmüş. Nasıl da dökülüvermiş minik çiçekleri.





Mayısta esen rüzgâr zakkumu da şaşırtmış olmalı, pembe bir kase boya gibi dökülmüş çiçekleri.

Gece serinliği Ata'nın işine geldi, hazır dayıyı bulmuşken sokuluverdi kucağına.

12 yorum:

  1. şu resimlere baktıkdan sonra rüzgarı bile güzelmiş diyor insan capcanlı rengarenk.. ata'nın uykusu gelmiş nasıl sakinlemiş valla uyudu uyuyacak saçlarıda çok güzel allah nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  2. Aaaa onlarin isminin mine oldugunu bilmiyordum bu bir. Ikincisi niye birbirimize daha sik misafirlige gelmiyoruz cunku ayrilamiyorum sayfanizda gezinmekten cok sevdim. Ucuncusu Ata'ya bayildim dayinin kucaginda. Bende sizi takip ediyorum ama ben bu yayinlari gormedim, cok bozuldum simdi. Hakikaten cok begendim her seyi burda. Sevgiyle gorusmek uzere diyorum ve misirlara daldiginizda benim icinde bir tane haslayip yemenizi rica ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, mısırı közde seviyorum ama sizin için haşlananlardan da yerim.

      Sil
  3. Fotoğraflar şahane
    özellikle ilk fotoğrafa ba-yıl-dım.

    YanıtlaSil
  4. Çiçeklere üzüldüm. bu arada bloğunuzu takip listeme ekledim. Sizi de kendi blog safyamda görmek beni mutlu eder.. Sevgiler...
    http://bilgicellim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Annesizliği tatmış iki insan olarak umarım bu günü güzel yavrularımızla bir ömür boyu kutlayabiliriz Atanın güzel annesi anneler günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem sanırım ufak bir karışıklık oldu, Allah yaşatmasın henüz o duyguyla tanışmadım. Senin anneciğin için çok üzgünüm, eminim uykuların en güzelindedir. Evlatlarınla bir ömür boyu sağlıkla kutlayabileceğin nice anneler günü olması dileğiyle...

      Sil
  6. canım ne güzel fotoğraflar, bursanın rüzgarında zakkum çiçeklerini ne güzel yerleri süslemiş. Anneler günün kutlu olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflar Alanya'dan.
      Ben de seni kutluyorum, nice sağlıklı günlere.

      Sil
  7. Mine çiçeğini ilk kez bu kadar yakından inceleme fırsatı buldum.
    Ne kadar güzelmiş.

    Bu arada; geçen yıldan hatırlıyorum Antalya'daki hortum haberlerini.

    YanıtlaSil
  8. 1 gün gecikmeli oldu ama anneler gününüzü ben de kutluyorum :)
    Sağlıkla, huzurla geçecek nice anneler gününüz olsun..

    YanıtlaSil
  9. Çiçekler harika renklerine bayıldım, dayı-yeğen de çok güzel bir tablo olmuş, Allah bu mutluluğunuzu daim etsin...
    sevgiler

    YanıtlaSil