6 Haz 2014

Ata'nın Sevdiği Kitaplar

Benzer yaş grubunda çocukları olan annelerle konuşma fırsatım pek olmuyor zira arkadaş çevrem o kadar küçük ki. Sanırım bu konuda biraz kapalı ve sınırları olan biriyim. Ata için yeni şeyleri anne-çocuk sayfalarından okuyarak keşfediyorum. Bugün iki yaşında olan oğlumun kitaplığından birkaç kitap paylaşmak istedim, benim gibi anneliği yelkeninin rüzgarıyla götürmeye çalışanlara belki ilham olur.

Kahraman Mater:  Sürekli tekerlekleri inceleyen bir çocuk için harika bir kitap. Hikayeyi ben okuyorum ve ondan ses düğmelerine basmasını istiyorum. 18 ay ve üzerine hitap ediyor. Kütüphanesinde temizce saklamayı başarabilirseniz, büyüdükçe kitaptan farklı tatlar alacağına eminim. Satış fiyatı 25 lira civarı.



Disney Uçaklar Yarış Başlasın: 14 sayfa ve 13 ses düğmesine sahip bir kitap. Öyküyü seslerle daha dikkat çeker hale getirebiliyorsunuz. Boyut itibariyle de çocuklara albenili geliyor. Ata en çok ortadaki dümen ile ilgileniyor. Birkaç sene sonra bu kitaba başka bir gözle bakıp, yeni bir kitap edinmiş gibi hissedecek. Fiyatı yaklaşık 50 lira.


İlk Sözcük Kitabım:  İşte en sevdiğimiz kitap. Bir kere kitabın baskısı çok kaliteli. Minik ellerin rahatça açabileceği kulaklı sayfalar mevcut. Sahil, park, çiftlik, ev, yaban hayatı gibi temalarla eğlenceli sorular sorabilirsiniz. Atoş'un en sevdiği tema taşıtlar. Beraber arabaların ya da hayvanların taklitlerini yapıyoruz ama çoğunlukla benim işaret parmağımla gösteriyor. Sanırım oyunlara dahil olmamı istiyor. Aynı ismi taşıyan çok sayıda kitap var, ayırt etmek için yayın evini mutlaka not alın. Net Yayınları. Satış fiyatı 20 lira civarı. 





6 yorum:

  1. kitapkurdu olmuş bu yaşta maşallah oğlişe

    YanıtlaSil
  2. Ah Ata'yı görünce kendi oğlumun küçüklüğü geldi aklıma , bu yaştaki kitaplarını hala saklar bayılarak :) Dilerim Ata da kitapları çok seven bir çocuk olur.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. nasıl güzel bir çocuk Allah bağışlasın :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle çok uygun seçimler.
    Ata'nın ilgisinden de belli :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel fotoğraflar. ne güzel kitaplar. çok güzel bir yayın. Mater i benim oğlum da çok seviyor

    YanıtlaSil
  6. Ata göbeğini yeremi koymuş üşütmesin ilk dikkatimi çeken bu oldu yazıyım bari dedim Uğurda bu arabalar ve uçaklar serisini çok sever .

    YanıtlaSil