24 Tem 2014

Başkent Güneşi

Bir haftadır Ankara'daydık, şunu diyebilirim üşüdük, üşüdük ve döndük. Alanya'dan sonra Başkent bize yayla gibi geldi. Ablamın evi konum itibari ile epey rüzgar alıyor sanıyorum onun da etkisi vardı. Geceleri pencereyi hafif aralık bırakarak yattım, sırf o ürpertiyi hissedebilmek için. Merkezde gündüz güneş ile gölge arasında çok fark vardı. Havada nem olmayışı, bunaltmıyor insanı, kuru sıcak. Özlemişim Ankara'yı.


Ata'ya ilk defa uçak bileti aldık. İki yaş ve üzeri çocuklar için ayrı koltuk satıyorlarmış, başlarda endişelendim ya oturmak istemezse, kemeri bağlatmazsa diye ama hiçbir sorun yaşanmadı. 

 Bir yanda anneannesi, diğer yanda teyzesi  Atoş Gençlik Parkı turunda. Gelsin pamuk şekeri, kağıt helva.




Yanımızda uzun kollu pek bir şey olmadığından Ata'ya Ankara'dan bir şeyler aldık. Bu kış giysin düşüncesiyle aldığımız için biraz bol oldu ama paçaları kıvırıp durumu kurtardık. Zaten anneannenin alışveriş tutkusu yüzünden Panora'dan çıkamadık. Her sabah bakkala gider gibi çat kapı Panora'ya gitti gitti geldi, tek valizle gittik + bir valiz ve bir sürü karsamba ile döndük.

9 yorum:

  1. Ya ben Ata'nınher fotoğrafını gördüğümde onu yemek istiyorum,maşallah yaa :)

    YanıtlaSil
  2. Ata çok şeker maşallah, Ankara'nın sıcağı, kuru havası dediğiniz gibi yayla havasıdır o yüzden de bunaltmaz. Bayılıyorum Ankara'nın havasına, Atatürk de burada yatıyor e yeter iki sebep:)

    YanıtlaSil
  3. küçük adamın kıyafetlerine bayıldım çok tatlı olmuş *-* o yanaklar tam ısırmalık

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Ben blogunuza çok seviyorum! Ara verdiğinizi zannettim ama siz tatile gitmişsiniz Tüm resimler çok şirin ve keyifli Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. yaa nasıl tatlı bir çocuksun sen Ata :) maaşallah sana
    Ankara Eskişehir geceleri soğuk olur iyi ki hasta olamadınız :))

    YanıtlaSil
  6. Kırmızı tulumunu sevsinler annesine nasıl zevkli giydirmiş çook yakışıklı olacak belli dünya şekeri öpücüklere boğasım geliyor

    YanıtlaSil
  7. Başkente güneş gelmişya işte Atacım gelmiş badi badi yürüyüşlerini severim ben onun iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  8. Allahımm bu ne şekerlik yaa maşallah

    YanıtlaSil
  9. başkent şua an yanıyor :)
    bayramınız kutlu olsun.sevdiklerinizle beraber geçireceğiniz nice bayramlar...

    YanıtlaSil