4 Tem 2014

Fobili Meyve

Bunlar bizim bahçeden, güzel görünüyorlar fakat toplayamadım. Fotoğraflara bile uzun uzun bakamadan yayınlıyorum. Bu meyveye alerjim var ya da bir tür fobi mi demeliyim bilemiyorum. Gerçi fobi olsa kadife dokulu kumaşlar da içimi gıdıklardı. Yemem için birinin bana soyup, dilimleyip vermesi gerekir. Allah'tan çok sevdiğim, olsa da yesem diye iç geçirdiğim bir meyve değil kendisi.

Buz Devri'ndeki mamutlar kızlarına bu ismi koymuşlardı, deli oldum izleyemedim. Adını çok telaffuz etmek istemediğimden kaşındıran derim bizimkiler anlar, toplum içerisinde de çok belli etmemeye çalışırım ikram edildiğinde şımarıklık olarak algılanacağını düşündüğümden kibar bir dille istemediğimi söylerim. Çözümü var mı bilemiyorum ama yaşamsal bir şey olmadığından çok da üzerinde durmuyorum.





7 yorum:

  1. Çok da güzellermiş. Artık ailenin diğer bireylerine afiyet olsun diyelim.Benim geçen yıl yardımcım olan hanım da limona dokunamazdı. Bahçemizdeki limon ağacına yaklaşmazdı bile. Zor bir durum.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle zor tabii ama kaşındırana çoook güldüm:)) Yalnız sizinkiler de iyi tüylüymüş. Sevmeyeni fotograftan bile etkiler bence:)

    YanıtlaSil
  3. Mübarekler sevilmedikçe de şenlenip meyve vermişler sanki ;)) ama var işte hepimizde böyle ayırmalar, alerjiler ;))

    YanıtlaSil
  4. Ben de seninle aynı şekildeyim, fotoğraflara bakarken kötü oluyorum. Kadife etkilemez ama süete de dokunamam. Ama bu meyveyi o kadar seviyorum ki, hiç bekmeden elime almamla suyun altına tutup , düşünmeden yıkıyorum. O arada tüyler gittiğinden gerisi kolay:-)

    YanıtlaSil
  5. of of of süper görünüyor dalında şahane.benim kuzenimde bamya yiyemez dokunamaz hatta piştiği ortamda bile bulunmaz o yüzden evlerinde bamya pişmiyor

    YanıtlaSil
  6. ben de bende dokunamam ama bir farkla tadını çok severim evlenmeden önce annem soyardı şimdi bu görevi eşime devretti:) bunun gibi meyve sebzeye dokunmam birde yeşil erik hiç yemem tadını da bilmiyorum:) iyi ki yaşamsal bir takıntı değil sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Neyse nektarin var muadili...Bu olmazsa o...sevgilerimle Takipçinizim...

    YanıtlaSil