27 Ağu 2014

Ata'nın Söylemedikleri

Ata'm benim, küçük aşkım büyüyor, bir yandan büyümesini istiyorum bir yandan hep böyle minik kalmasını. Bıcır bıcır konuşuyor, bazen öyle hoşuma gidiyor ki söyledikleri daha doğrusu söylemedikleri tekrarlatıyorum. Geçen gün anneannesinin yurt dışı tatilinden getirdiği biblo Eyfel Kulesi'ni görmüş, parmağıyla işaret ederek "Mamii, mamii" diyor. Kubbeye benzeyen her şey ona göre cami.

Her çocuk gibi dondurma delisi, markete girdiğimizde almadan çıkalım diye dört takla atıyorum ama kasanın hemen yanında duran dondurma dolaplarını görünce başlıyor. "Monmurma iştiyom monmurma" diye. Gel de alma.


Hayvanları çok seviyor, kitaplardan okuyup tanıtıyorum. Bazen de masum bir belgesel izliyoruz birlikte. Bütün hayvanları tanıyor ve taklit ediyor. Sayılarla tanıştı. Merdivenleri sayarak çıkmamız etkili oldu sanıyorum, ona kadar saymayı öğrendi. Fırsat bulursam bunlarla ilgili video da ekleyeceğim.

Gamyon : kamyon
Memi : gemi
Dobüs : otobüs
Mekmek : ekmek
Diyze : teyze
Gapbumba : kaplumbağa
Daşaan  : tavşan
Giygedan : gergedan
Jüfaa : zürefa
Başta : pasta
Yayan: ayran
Beybi : Bebek



18 yorum:

  1. Maşallah Ata bebeğe,koca adam olmuş,fotoğraftaki kuçu kuçu sizin mi?

    YanıtlaSil
  2. Maşallah güzelliğe, ye onu annesi:-)

    YanıtlaSil
  3. Ben yerim onu yaaa :) Çok tatlı maşallah. :)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah maşallah binlerce maşallah dillerini severim ben onun çok tatlı konuşuyormuş :))) kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. İyiki yazmışsın büyüyünce çok değerli olacak

    YanıtlaSil
  6. ama Ata sen çok güzelsin bi kerecik öpebilir miyim seni :***

    YanıtlaSil
  7. video için lütfen diyorum bebeklerin konuşma aşaması çok şirin oluyor bayılıyorum izlemeye *-* ata çok şirin onunla ilgili başlıkları görünce hemen tıklıyorum benim için minnak yanaktan bir makas alın lütfen

    YanıtlaSil
  8. Evet...İyi ki yazmışsınız bu bölük pörçük kelimelerini zaman çok çabuk geçiyor unutuyorsunuz sonra...Aynen benim gibi :(

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı yaaa maşallah 41 kere maşallah, bu arada köpiş de çok şeker ah Bücürük'le birlikte bir de böyle köpişim olsaydı keşke...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O apartmanda zor ablacığım, bakarsın müstakil bir evin olur karışamaz kimseler.

      Sil
  10. çok güzelsin sen ya!ısırasım geldi valla:)

    YanıtlaSil
  11. Ah yerim ben onun memi diyen dillerini onun yerine gidip Uğuru öpücem şimdi çok canım çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğur'un diğer yanağını da benim için öp, korkarım öptürmez de küçük adam okullu oldu ya artık.

      Sil
  12. Çocukların kendilerine özgü dillerini çok seviyorum ben de, Nehir'in komik hikayelerini, böyle yarım yarım söylediği şeyleri minicik bir kitapçık yaptırmıştım. Aralarına da güzel fotoğraflarını ekleyerek, bloğumdan bakabilirsin merak edersen, "Nehir'den İnciler" etikende var :) Ve sana tavsiyem bunları biriktir, çıktı al ve basılı olarak sakla-ki belki de yapıyorsun :)
    Çok tatlı bir kuzu bu, maşallah ona ;) Saçları da çoook havalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun zamanda mutlaka bakacağım, ben de bir deftere doğumdan beri not alıyorum. Kitap fikri iyiymiş, belki ileride.

      Sil
  13. çok tatlı bir atacık kuzucuk bu:) kelimelerini mutlaka yazmalısın unutuluyor sonra.. hatta komik anılarını bile hikaye tadında yaz ki okursunuz ilerde birlikte..
    favori kelimem de dobüs oldu benim.. çok şeker:))

    YanıtlaSil
  14. dondurmaya bulaşmış ağzı yüzü pardon monmurmaya :) o bacakları ısırmak lazım çok tatlı maşallah

    YanıtlaSil