19 Ağu 2014

Mısır Tarlası

Mısır, ayçiçeği ve ekin tarlaları en sevdiklerimdir. Görünce deli gibi atar kalbim, içerisine girip kaybolmak isterim. Boylu boyunca uzanan mısırların arasında hasat yapmak ağustosun elli derece sıcağına reğmen güzel. Çıkınca mısır yapraklarına bolca sürtünen kollar epey bir kaşınır ama o taze koçanların muhteşem kokusuna değer doğrusu. 

Bu tarla yalnızca beni değil korku filmi senaristlerini de cezbediyor. Akşam serinliğinde tuhaf gergin bir ses çıkarır mısırlar, kurumaya bırakıldığı zaman bıçak gibi keskin olur dalları, boyları nedeniyle içerisine girenin hareketlerini izlemek neredeyse mümkün değildir. Bütün bu unsular mısır tarlasında geçen bir kovalamaca sahnesini filme aldırıyor yönetmenlere.






20 yorum:

  1. Mısır tarlası deyince Düşler Tarlası geliyor hep aklıma. Çok güzel bir filmdi:-)

    İf you build it, he will come....

    YanıtlaSil
  2. görüntü iyi hoşta ben korkarım o mısır tarlasına dalmaya vallahi:)) börtü böcek neme lazım:))
    Şahane görünüyorsun, öperim..

    YanıtlaSil
  3. sen korku filmi anlatmışsın ama romantizm yaşattın:)

    YanıtlaSil
  4. mısır tarlasından çok kıyafet kombinine bayıldım :)) şapkada çok yakışmış

    YanıtlaSil
  5. muazzam kareler
    children of the corn diye bir film vardı 3 seriydi hatta o geldi aklıma egzantrik bir tema mısır tarlası, farklı.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir yer ve ne maceracı bir ruh.itiraf etmeliyim kıskandır

    YanıtlaSil
  7. Bende giremem yılan falan olur üstüne basarım. Bırrr korkunç....
    Güzel resimler..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ilk önce şunu yazayım atanın gözleri aynı annesi maşallah ne güzel gözler çok tatlı çıkmışssın

    tarla konusuysa vallahi diğer bayanlar gibi düşünüyorum huyluyum zaten giremem heleki sıcakta of of ama mısırı çok severim toplayıp veren olsa taze taze haşlama süt mısır çok severim

    korku filminden korkarım izleyemem o yüzden mısırlar içinde geçiyormu pek bilgim yok ama iyi düşünülmüş katilden saklananlar şu kadar orman gibi tarlada nasıl bulunsun herhalde o arayışı izlesem gerim gerim gerilirim

    YanıtlaSil
  9. Biliyorum o sahneleri bir de korkuluk faktörü var korkutmak için yalnız bu fotoğraflar inanılmaz çekici ve çok marjinal.

    YanıtlaSil
  10. Gecenlerde bende ayni seyleri düsündüm.Oglum alman arkadasinin dogumgünü partisine davetliydi,Köyde oturuyorlar ve evlerinin önlerinde koskocamanbir misir tarlasi var,sâkin bir yerde.Aklima ilk korku filmleri geldi,ödüm kopar geceleri orda olsam :)

    YanıtlaSil
  11. Ne zaman bloğunuza girsem içim açılıyor yeşilin her tonunu görüyorum sayenizde. Biz buralarda duvarlara bakıyoruz betonlaşmamız durmak bilmiyor. içinde mangal yapılan, yapay göletlerin olduğu parkları yeşilde saymıyorum tarımın yapıldığı doğal güzelliklerin katletmemesinden bahsediyorum. Dağlara doğru gecekondular dizilmiş şehir zaten avmlerle kaplanmış bir de bundan mutlu olan insanlarımız var yakınımıza avm açıldı diye sevinen insanlar toprak kokusunu özler olduk.
    Halbuki ülkemizin sahip olduğu potansiyel çok güzel değerlendirilip harikalar yaratılabilirdi, bir ülke nasıl içindeki dinamiklere uydurarak bir kaç senede güzelleştirilebilir diye devletin başındakiler bir araştırsınlar baksınlar başka ülkelere.
    En büyük gökdelen bizde diye sevineceğiz sanki kira topluyoruz o gökdelenin katlarından çocuklarımızı betona teslim ettik, bunun sorumlusu kim. İşte güneyde ne güzel tarım alanları var ne şanslısınız istediğinizde nefes alabiliyorsunuz biz salonda yetiştirdiğimiz bitkiye dokunur olduk emeli olup küçük yerlere kaçma isteği artıyorsa sırf bu yüzden.
    Mısırın da gdosuyla oynandı diye korkar olduk, doğal birşey bırakmadılar ülkede bunun vebailini çok çekerler size afiyet olsun bu gibi paylaşımları eksik etmeyin hiç olmazsa pc ardından bakıp ferahlayalım.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, sen kendin kalmışsın mısır tarlaları da sen gibi kendisi kalmış.Uyumu ve birbirinizi duyuşunuzu sevdim. Fotoğraflar harika, oradaymışım gibi .Bu gerçekten güzeldi :-)

    YanıtlaSil
  13. Senin şu doğa fotoğrafların bana ne kadar iyi geliyor bir bilsen yine çok güzel kareler çıkmış ortaya :) ayrıca korku filimlerini bilmem ama közlenmiş mısıra bayılırım ben.

    YanıtlaSil
  14. nefis resimler inanır mısın dün baktım bugün yine baktım hatta dayanamayıp yorum eklemeye girdim huzur doluyor insan.

    YanıtlaSil
  15. Çok içerlere girmeden kenarından geçmek lazım :))

    YanıtlaSil
  16. Ay çiçeklerini çok severim ben de, mısır tarlası korku filmi deyince hakikaten korkutucu geldi:)insan göremediği, gizlenilecek şeylerden korkuyor:) ama mısırı alıp haşla, tuzla yemesi pek güzel olur şimdi canım çekti:)

    YanıtlaSil
  17. Resimler mükemmel! Oraya gelipte dolasmak isterdim, cok huzurlu gozukuyor!
    Bloguma da beklerim sizi ^^
    www.begumbas.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. hem cinslerime kolay kolay iltifat etmem ama çok naturelsin
    arka planla uyum çok yerinde ayrıca efektlerde müthiş bunlar beni tavladı izleyicinim

    YanıtlaSil
  19. huzur ve mutluluk dolu resimler. canım benim ne güzelsin

    YanıtlaSil
  20. nereden buluyorsun böyle ilginç mekanları belki uzaktadır ben olsm gitmeye üşenirim hele bu sıcakta *-* ayrıca böcek fobim var kesinlikle giremezdim ama sen çok tatlı çıkmışsın :))

    YanıtlaSil