7 Ağu 2014

Swimtrainer Yüzme Simidi

Ata, deniz kenarında büyüyen bir çocuk olduğundan deniz araçlarını çok fazla kullanıyor. Şimdiye dek aldığım simidin haddi hesabı yok. Hiçbirinden memnun kalmadım. Kendi kendine durduğu yerde havası inen mi dersin, şişirme pompasına dayanamayıp o anda patlayan mı dersin... Güya bir de araştırıp alıyorum, güvenilmez çıkıyorlar. Deneyip de memnun kaldığım farklı bir yüzme simidinden bahsetmek istiyorum. Araştırma yapanlara belki faydam olur. Swimtrainer yüzme simidi, yaş gruplarına göre üç farklı rengi var. Ata bebekken kırmızısını kullanıyordum şimdi 2-6 yaş olan turuncuya terfi ettik. Bu simit aslında yüzme okulları için tasarlanmış, çocuğu hep yatay pozisyonda tutuyor böylelikle çocuğun hareket alanı genişliyor.

Ata ayaklarını çırpıp ilerlemeye başladı bile, aynı anda eller ve ayaklar diye ona öğretmeye çalışıyorum. Dik pozisyonda durmadığı için su yutma ihtimali daha yüksek bu yüzden hemen bir kol boyu uzağında olmanız gerekiyor. Benim küçük su samurum tam bir deniz tutkunu, ben takla attığımda, dalıp taş çıkardığımda ya da Jaws geliyooor oynadığımızda çok mutlu oluyor.
Ufaklıklar denizden korkuyorsa bence önce sahilde elinden tutarak dalgalarla bir ayak oyunu oynanabilir. Denize gireceği zaman yüzünü açığa değil de sahile dönmesi sağlanırsa, korkusu en aza inecektir. Denize gitmeden evvel duş sayılarını sıklaştırmak da geçişi kolaylaştırabilir.


12 yorum:

  1. altın saçlara bakar mısınız arkadaşlar :))) maşallah !!!
    Denizin keyfini Ata çıkarıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy ayakları topakçık Allah nazarlardan korusun seni çok tatlısın

    YanıtlaSil
  3. Uğur ,Atacım gibi suyu çok sever tatillerde sudan çıkmak bilmez o yüzden bu simit fikri çok hoşuma gitti :) çok öpüyorum onu o tatlı yanaklarından iyi hafta sonları.

    YanıtlaSil
  4. Benim afacan Bilgiç oğlum bir yaşındayken iki saniyede yüzme simidinde ters dönmeyi başarmıştı. Ayakları suyun üzerinde gördüğümdeki korkumu hiç unutmam.

    YanıtlaSil
  5. Offf bu yazı tatil istegimi artırdı... şu resmin içinde olmak için neler vermezdim
    benim için de yüzün bol bol :(

    YanıtlaSil
  6. :) küçükken benimde simit maceram çoktur. buarada blogunuza yeni geldim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. hamile kalırsam bu blogdan hiç çıkmam derler ya hamilelikte kime bakarsan bebek ona benzer diye bende ata'ya bakayım yok böyle bir şirinlik *-*

    YanıtlaSil
  8. eneeemmmm bildiğin yüzüyor ya bu çocuk simit olmatasa da o yanaklar batırmaz :D çok tatlı saçlarına bence ayrı değinmek gerek ;)

    YanıtlaSil
  9. canım öneriler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. oh mis gibi deniz.Tadını çıkarın bol bol .

    YanıtlaSil
  11. Çok tatlı bir çocuk maşallah ☺️

    YanıtlaSil
  12. bende almak istiyorum çok teşekkürler

    YanıtlaSil