7 Eyl 2014

Ankara'da


Ata ile her uçuş öncesi strese giriyorum. Hoşlanacağı ne varsa dolduruyorum çantaya. Kemer bağlatmayacak diye pek korktum ama wotti de kemerlendiğinden gelişte ve gidişte hiçbir sorun çıkarmadı Ata bebek.




Sitenin hayvanları ile bol bol vakit geçirdi Atoş, bizim yabani tavşanlar gibi kaçmadıklarından evden havuç, marul taşıyıp elleri ile besledi yavruları.




Oyun, yağmurla sonlandı ama olsun yağmuru izlemek de güzel özlemiş minik.



Deniz Kuvvetleri Komutanlığı bando konserine denk geldik. Ulusal duygular ön planda sonsuz bir neşe ve coşku içerisinde eşlik ettik bandoya. Ne çok marş biliyormuşum, hoşuma gitti doğrusu.






Ve Anıtkabir... Ankara'ya her gittiğimde ziyaret ediyorum ama içimdeki heyecan hep aynı. Özlüyorum.

10 yorum:

  1. Adını verdiğin, O'nun izinde, O'nun aşkıyla, sevgisiyle büyüttüğün minik Ata'n var senin!
    Şu anlamlı karelere baktıkça gözlerim doluyor..
    Harika bir annesin!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onurlandırdın, çok teşekkürler.

      Sil
  2. Ata'yı yolda görsem sarılacağım o noktaya geldim sanki tanıyorum gibi çok alıştık her zamanki gibi çooook tatlı

    YanıtlaSil
  3. Cumhurbaşkanı Mustafa Kemal Atatürk... çok manalı, tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Ata Ata'sını ziyarete gitmiş, ne güzel kareler :-)

    YanıtlaSil
  5. Biz de kemer konusunda sıkıntı yaşıyoruz,40 takla atıyorum bağlaması için,. Dolu dolu geçmiş ankara ziyaretiniz ne güzel:)

    YanıtlaSil
  6. Ata yuvasına dönmüş görünüyor :))

    YanıtlaSil
  7. çok şirin bir çocuk giyim tarzına bayıldım benim için öpün lütfen

    YanıtlaSil
  8. yaa bu nasıl bir sevimliliktir, büyüdükçe daha tatlı oluyor maşallahh *.*

    YanıtlaSil
  9. Atasına varmış Atanın olduğu son kare ile o yağmur seyreden güzel ayakların olduğu kareyi koskocaman yaptırsana! çerçevelet bi de güzel, öylece saklı kalsın o anlar! Bayıldım...

    YanıtlaSil