29 Eyl 2014

Ata ve iş makineleri

14 yorum:

  1. harika saçlar ♥
    mommy little prince tshirt ♥
    köfte yanaklar ♥
    ciddi duruş ♥
    çok tatlısın ata ♥♥

    YanıtlaSil
  2. yemin ederim bu videoya benden fazla sevinen olamazdı anne çocuk videolarını izlemeyi çok seviyorum. diyorlar ya hamilelikte kime bakarsan bebeğin ona benzer diye bende atayı idol aldım kendime inşallah onun gibi sağlıklı, şirin bir çocuğum olur. kanalına abone oldum vlog çekmeyi düşünmezmisin benim makyaj günlüğü şeklinde vlogum vardı ara verdim bebek beklediğim için sen ataya vlog yaparsan zevkle hergün izlerim lütfen benim için öp sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Ata'nın Ankara'da olan teyzesi için video çekiyorum, bebeğini sağlıkla kucağına alırsın umarım.

      Sil
  3. Normalde video izlemeyi sevmem ama Ata'nın hatırına baktım çünkü çocukları çok ama çok seviyorum, büyüyünce ne güzel olacak kendi çocukluğunu izleyebilecek, benim zamanımda böyle şeyler yoktu keşke olsaydı fotoğraflar hariç çocukken nasıldım bilmiyorum:) maşallah diyorum çok tatlı bir çocuk çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de yalnızca fotoğraflarım var, video lüksmüş o zamanlar ne yapalım.

      Sil
  4. bakarsın ileride inşaat mühendisi olur baksana afacana nasıl dikkatli. güzel video, müzik de zevkli.

    YanıtlaSil
  5. Allah nazarlardn saklasın çok şeker bir oğluşun var parkınız çok güzelmiş yemyeşil çok sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ses tonun çok tatlı geldi keşke kendini de çekseydin *-*
    ATAnın en büyük fanı benim. O nasıl bi koşmadır yaaa bacaklarını ısırasım geldi

    YanıtlaSil

  7. öncelikle kocaman bir maşallah rabbim nazarlardan korusun

    annesi nasıl güzel terbiye vermişsin oraya dökme diyorsun dökmüyor,başkasının evi girme diyorsun girmiyor.
    edep bu yaşta öğreniliyor işte

    parktaki diğer insanlar yabancı uyruklu heralde bir yazıda ruslarla aynı parkta olduğunu yazmıştın o geldi aklıma
    vallahi ne dikkatli takipçiyim görülsün :)

    daha önceki resimlerde orman yakınında oturduğunuzu belirtmiştin burası sizin mahallemi? çevre apartmanlar felan?
    fazla meraklıyım sanılmasın ama aklıma takıldı :))

    ben videoyu resimden daha çok beğeniyorum çünki insan kendini daha yakın hissediyor daha samimi o yüzden söylemişsin
    teyze için diye ama devamı gelirse inan çok sevinirim alanyaya selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orman içindeki eve daha çok hafta sonu gidiyoruz, burası merkezdeki evin mahallesi. Gerçi Alanya'dan söz ediyoruz, uzak mesafeler değil, araları en fazla on beş dakika.

      Sil
    2. cevap için tşkler daha öncede yazmıştım bahçe videosu çekermisin diye çünkü resimlerden gördüğüm kadarıylan çok güzel yemyeşil bir bahçe merakla bekliyorum
      çok selamlar bebişi öpüyoruuum

      Sil
  8. Ne güzel oldu bu video,teyze sayesinde Atacımı izleme fırsatıda bulduk bu arada Uğurla birlikte seyrettik iş makinalarını görünce oyası neyesi diye sormaya başladı ( hala r leri söyleyemiyoruz )oda Ata gibi meraklı arabalara ..

    YanıtlaSil
  9. yerim seni yaa çok şekersin ata.anne oğul ilişkinize de ayrıca bayıldım ;))

    YanıtlaSil
  10. ooo atanın minik parmaklarını yerim yaa ♡

    YanıtlaSil