17 Eyl 2014

Terk Edilmiş Bir Sahne

Aspendos Antik Kenti'nden dönüşte, bir yer dikkatimi çekti. Terk edilmiş bir alan. Zamanında turist çekme amacıyla yapılmış, istenilen randıman alınamayınca da kendi halinde çürümeye bırakılmış bir sahne. 

İçeriye yalnız girdim, tabir yerindeyse in cin top oynuyordu. Çıt yok. Merdivenlerden çıkarken ürkmedim değil ama neyle karşılaşacağımı bilmediğimden bu durum heyecanlandırdı beni. Tedirgin ilerlerken ayak ucumda bir kıpırtı, kertenkele yaprakların arasından hızlıca geçti, anlayacakmış gibi sesli olarak, "Off sen miydin" deyivermişim. Yukarıya çıktığımda bir anda Spartaküs'teki Batiatus Hanesi geldi aklıma. Dominos'un talimhanesi, karşı taraftaki koltukta yelpazesini sallayarak, esirlerine bakan kızıl saçlı domina. 

O diziyi Spartaküs rolünü canlandıran Andy Whitfield hayatını yitirince bırakmıştım. Yeni sezonda birkaç bölüm daha izlemiştim ama karaktere bir türlü ısınamamıştım.

Güneş tepemde olmasa orada biraz vakit geçirmek isterdim, böyle bir mekanda olmak hoşuma gitmişti doğrusu. Bakarsın bir akşam üzeri giderim oraya. Karşı koltukta oturup köleleri izleyen domina'nın yanına ilişir, seyrederim kafamdaki filmi.













5 yorum:

  1. yaa nerden buluyosun böyle yerleri ben hayatta giremem heleki kadın başıma bir başıma Allaha şükürki kötü bişey yokmuş içerde yılan bile olabilir o sarmaşıkların arasında ne yalan söyliim resimler bile korkunç urganlar,kazıklar falan ben zaten böyle dövüşlü kanlı filmleri izleyemem çok şiddet bana göre değil çok garip yerler varmış meraklısına..

    YanıtlaSil
  2. "Kölelerin de efendi olup hükmetmek istediği bir dünyada zulme baş kaldırı gerçekleşmez"
    roma'ya baş kaldıran gladyatör spartacus

    --
    --
    --

    %100 orada olmak isterdim turistler için bile yapılsa çok bulunmayan bi mekan ve tam benim tercih edeceğim türden eğer yıkılmamış olursa antalyaya tatile gelirsem görmek isterim burayı

    YanıtlaSil
  3. Bence cok guzel dusunulmus ama kapanmasi hic iyi olmamis resimler bi harika himm ben bayildim arenaya

    YanıtlaSil
  4. Çok etkileyici (yine) ve anlatım da fotoğraflar da muhteşem (yine) Bu kez sayfayı Selin'e de okutacağım (kızım) çok ilgisini çekeceğine ve dikkatle okuyacağına eminim.

    YanıtlaSil