24 Kas 2014

Antalya Oyuncak Müzesi

Ata'nın hoşuna gider diye ne zamandır aklımda olan oyuncak müzesine gittik. Müze, Kaleiçi'nde, yat limanının hemen yanında giriş altı lira, çekirdek aileyseniz de altı lira. İki yaş, henüz erkenmiş camekanların ardındaki oyuncakları izlemek için. Atoş, dokunmak için tutturmadı, sessizce izledi ama çok keyifli olduğunu da söylemek zor olur. Ben de çocukluğuma ait oyuncakları görür, anılarıma yolculuk yaparım diyordum o da olmadı. Zira müzede Türk oyuncakları neredeyse hiç yok. Korku filmini andıran bebekler, klasik arabalarla doldurulmuş raflar. Benim için standartların altındaydı. Yine de farklı oyuncaklarla tanışmak, çocuklar için farklı bir an olabilir, gidilebilir.





10 yorum:

  1. sunay akının katkısıyla oluşturuldu galiba bu oyuncak müzeleri ben de gitmeyi istiyorum hatta çokta merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. yalnız çok eski tarihli oyuncaklar iyi bulmuşlar ama misket yoksa o kötü

    YanıtlaSil
  3. Sunay Akın'ın mı orası da? merak ettim...
    Ben Nehir'i 3 yaş civarında götürmüştüm ama bizimki de hüsranla sonuçlanmıştı. Nehir minik odalarda bir maket gördü, insan ebatlarında bir terziydi sanıyorum ve çok da korktu, o kadar korktu ki hemen çıkmak istedi...
    Bence de biraz daha büyük olmak lazım sanki anlamak için ama İstanbul'daki oyuncak müzesi beni geçmişe götürmüştü, o plastik bebekler, hani bastırınca ağzı burnu göçen pembe plastikten olanları görünce eski arkadaşıma rastlamış gibi olmuştum :)
    Çocukluk güzel şey Yazdan Kalan, çocukluktan gelen her şey gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunay Akın sadece danışmanlığını yapıyor diye biliyorum.

      Sil
  4. Hayal kırıklığını hoş karşılayamadığım alanlardan biri..İstanbul'daki Oyuncak Müzesine gelin siz inşallah. Selin ve Nehir pek etkilenmiş , pek severek anlatmıştı orayı. Yalnız bişi diyeyim mi, Daltonlar'a bittim :-))

    YanıtlaSil
  5. Ata ve Daltonlar:))))hakikaten bebek çirkin yahu! Ne bileyim bari Pamuk prenses vs. filan sevimli şeyler olsaymış..

    YanıtlaSil
  6. antalya da oyuncak muzesi olduğunu bilmiyordum. belki yazını okuyn bir yetkili türk oyuncaklarından da koyar.

    YanıtlaSil
  7. var olması yeter,en azından gelişmek için bişey var:)

    YanıtlaSil
  8. İstanbula gittiğimde çocuk gibi tutturmuştum Sunay Akının oyuncak müzesine gidelim diye demek Antalyadada varmış.

    YanıtlaSil