14 Kas 2014

Fatih Erkoç '92

1999'dan sonra beste - güfte yapan oldu mu sahiden? Olduysa da haberdar değilim. Kabul ediyorum tek tük beğendiğim şarkılar çıkıyor ancak onlar da toplasan bir elin parmağını geçmeyecek kadar. Sürekli 90'lar dinlemekten, keşfedecek şarkı bulamama sıkıntısı yaşıyorum. 70'ler ve 80lere de ara sıra uzanıyorum tabii. Özel günler için klip yapacağım da sevdiğim şarkılardan kullanmak istiyorum, bir bakıyorum adamlar Ceceli , İrem bilmem ne, Hande isteriz diyorlar. Onlar kim ya? Bana azap bana! Ben o montajda aynı şarkıyı defalarca dinlemek zorunda kalıyorum. Bu nasıl bir eziyet! Bazen de bencillik yapıp, "Bırak Burcu, ne halleri varsa görsünler, sevdiğin şarkılar ele ayağa düşmesin." diyorum. İşte o vurucu şarkılardan biri. Cefalar, söz ve müzik Erkoç'a ait. 2:59 ve 3:04 arasındaki efekt de pek hoşuma gidiyor.

6 yorum:

  1. Her ne kadar zevkler ve renkler tartışılmaz derlerse de sana çok katılıyorum hiç doğrudürüst beste yapılmıyor, çok basit şarkı sözleri, çok basit laylaylom şarkılar var ve hiç dinlemiyorum. Mesela Kayahan ne güzel besteler yapardı ama sanırım artık yaratıcı gücü bitti mi nedir? Rahmetli Yıldırım Gürses'in güzel bestelir, hatta kişilik olarak sevmesem de Zeki Müren'in besteleri ne kadar güzeldir. Hele Gözlerinin İçine Başka Hayal Girmesin'e bayılırım. Hatırladığım en son Türk sanat müziği güzel bestesi Yıldızlara Baktırdığım Fallarda Çıkmıyorsun o adam sonra o ayarda başka beste yapamadı:( yine ne varsa eskilerde var, eski Türk filmlerindeki besteler bile ne kadar güzeldi hatta Muazzez Ersoy sayesinde yeniden tanıdı herkes. Boş Çerçeve vs...

    YanıtlaSil
  2. Bilgehan bir yaşındayken falan sürekli power türk dinlerdi, ben de sıkılmazdım hiç, şimdi o kanala beş dakika dayanamıyorum, hiç mi güzel şarkı gelmez.

    YanıtlaSil
  3. Çok uzun süredir dinlememiştim. İyi geldi. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir hatırlatma oldu, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. Şu anda şarkıyı engellemeden dolayı dinlemiyorum fakat "Ellerim bomboş"un bendeki yeri çokkk özeldir. Yok şimdi o besteciler yokk
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorumu nereye yazayım dedim dedim sonunda çok alakalı olmasada en yakın alakalı bir gönderinin altına yazdım.

    Eğer açabilirsen fotoğraflara bak bakalım burası neresi?
    https://www.facebook.com/aradafastfood/timeline/story?ut=43&wstart=0&wend=1430463599&hash=5443909416778582806&pagefilter=3

    dusselsaplanti@gmail.com 'a mail ile cevabını bekliyorum :)

    YanıtlaSil