4 Ara 2014

Dalgalarla Oyun

Sabah küçük aşkımla sahilde biraz yürüyüş yaptık. Kimsesiz bir köpek de eşlik etti bize. Çantamda yiyecek bir şeyler vardı, verdim yedi biraz. Sonra takıldı Ata'nın peşine koştular, kudurdular kıyı boyu. Çok tatlılardı. Atoşiko yanlışlıkla(?) ıslandı. Hem kahkaha atıyor hem de anne ıslak deyip duruyordu. Çorabından bir litre su çıktı serserinin. Ben bebeğimi kirli büyütmekten yanayım. Hayvanlarla, toz ve toprak ile haşır neşir olsun. Bu ona iyi geliyor, hepsi hepsi bir duşa bakıyor.












14 yorum:

  1. kirlenmek güzeldir! keşke her anne böyle düşünebilse.
    ben bu Ata kuşu yerim!
    bayıldım bu yürüyüşe ve köpeğin de size eşlik etmesine..
    dalgalarla oyununuz hiç bitmesin..
    öperim..
    .

    YanıtlaSil
  2. Harika fotoğraflar :) Bayıldım bayıldım :) Aferin Ataya ne güzel eğlenmiş, ıslanmış, keyiflenmiş :)
    Bol olsun keyfiniz :)
    Arkadaşı da aynı fotojenik :)
    Ali Deniz bu yaz Yalova'da denize gittiğimiz Koruköy'ün köpeğini arkadaş belledi, habire "O menim aykadaşım!" dedi durdu :)
    Sevgiler Yazdan Kalan, sen hep böyle fotoğraflarla yazdan gel bize :)

    YanıtlaSil
  3. Ohh çocuk keyfini çıkarmış annesi, arkadaşı da kendi gibi yakışıklıymış:)) İki çocuğumuda böyle büyüttüm, çocuk evinde ve oyun saatinde özgür, kirli, tozlu-topraklı olmayacakta ne zaman olacak? Çalışma hayatında mı?... Mutlu olsun, mutlu olun :))

    YanıtlaSil
  4. Ben de Metehan'la çıkardım yaz kış dışarı. Su birikintilerine falan basardı. Bir gün ben bir kenarda oturur o da sulara girip çıkarken iki hanım böyle yapmamasını söylediler, koşarak yanıma geldi yanlış bir şey mi yapıyorum diye. Yok oğlum biz zaten sulara basmaya çıktık diyerek yolladığımda geri ne diyecek bir şey bulamadıydı hanımlar:-) Bilgehan'la hiç böyle bir şey yapamadım, o zaten özgür ruhtu. Denize girmiş ıslak botlarla cark curk az yürümedik biz de. Ayakkabı kurutmaya çalıştığımı çok bilirim.

    Omo reklamını çok severim, çocuk dediğin kirlenecek tabii ki, en iyisini yapıyorsunuz:-)

    YanıtlaSil
  5. çektiğin kareler harika :))
    Ata'ya zaten bayılıyorum, hele o saçları yok mu maaşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Ata maşallah çok tatlı, yalnız köpeğe üzüldüm kemilkleri sayılıyor:(
    çocuk dediğin düşe, kalka kirlenerek büyüyecek tabii ki...en doğrusunu yapıyorsun:)

    YanıtlaSil
  7. Çorabından bir litre su çıkan çocuğun neşesi, mutluluğu resimlerden dışarı taşmış. Köpş de en az çocuk kadar mutlu görünüyor.Bu sevginin yalın halini yaşatan anneyi kocaman alkışlıyorum. Ruh sağlığı yerinde ve zengin bir birey yetişiyor:bu harika

    YanıtlaSil
  8. Maşallah annesi Allah nazardan saklasın köpek de çok güzel bir dost olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Maşallah, ne güzel fotoğraflar :)))

    YanıtlaSil
  10. Masallah :-)

    ne kadar guzel kareler ne kadar guzel bir gun :)

    YanıtlaSil
  11. Kirk bir kere masallah, oglunuz cok tatli hele o saclar :) Ozgurluk her zaman iyidir, sizde oglunuza boyle gonlunden gectigi gibi bir vakit ayirmissiniz hem de oyle guzel bir havada :)

    YanıtlaSil
  12. köpegi nasıl cektin kulak havada :)

    YanıtlaSil
  13. maşallah yaa çok yakışıklı bu oğlan:) katalog çekimlerindeki manken çocuklar gibi tü tü tü <3
    fotolar harika, köpek te tatlı .
    çok iyi yapıyorsun atayı doğada rahat bırakıyorsun.
    köpeklerden korkmuyon galiba.
    kim bilir gözlük kimindi .
    eline sağlık harika fotolar canım <3

    YanıtlaSil
  14. Atoş da köpüş de çok tatlılar, tam ısırmalıklar.. ayrıca fotoğraflarına bayıldım..

    YanıtlaSil