17 Ara 2014

Kendime Ayırdığım Zaman

Şulem Cafe beni sobelemiş çok teşekkür ediyorum. Aklıma ortaokulda doldurduğumuz anketler geldi. Sınıf arkadaşlarımın anket ve hatıra defterleri elden ele gezerdi. Eski anıları canlandırmak hoşuma gider doğrusu deyip soruları yanıtlıyorum.


Yalnızken neler izler veya okursun?
Yalnız olduğum zamanlar çok az olduğundan izlemekten çok okumaya yöneliyorum. Klasik belki ama kitap. Araştırma-tarih ve siyasi kitapları takip etmeye çalışırım.

Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin?
Pijama ya da tayt, ayakta da pofuduklar.

Me-time güzellik ürünlerin nelerdir?
Siyah göz kalemi. Bazen gece yatmadan evvel sürüp, sabah o eski efekti göz çevremde görmek hoşuma gidiyor.

Aktüel en sevdiğin oje hangisi?
Kırık beyaz

Kendine ayırdığın vakitte ne yer, ne içersin?
Kahve ya da kola. Yanında da atıştırmalıklar.

Aktüel en sevdiğin mum hangisidir?
Mum sevmiyorum.

Yalnızken dışarıda vakit geçirir misin?
Sahil ya da ormanlık alanlarda dolaşmayı, gördüklerimi fotoğraflamayı severim. Çarşı pazar yerine ev her zaman ilk tercihimdir.

Tek başına sinemaya film izlemeye gider misin?
Hayır

En sevdiğin online shop?
Alışverişlerimin tamamına yakınını internetten yaparım. Her kulvarda farklı sitem vardır. İkea, Cumhuriyet Kitap, Butikbebe, Perabulvarı gibi.

Eklemek istediğin bir şey var mı? Kendine ayırdığın vakitte daha ne yaparsın?
Kendime çok fazla zaman ayıramıyorum. Yalnız kaldığım ilk anda blog yazıyorum veya okuyorum.
Şunu ekleyeyim; Sorulara İngilizce kelimeler serpiştirilmesinden haz duymadım. Hepsinin Türkçe karşılığı var elbette ancak yine de aslı ile oynamadım.

Ben de Handan'ı sobeliyorum.

9 yorum:

  1. ev terliklerine bayıldım *-* çok şirin yaf :)))

    YanıtlaSil
  2. aktüel felan me-time ay iyice karman çorman olduk :) ben de yaptım bu mimi.
    ilk defa geceden kalem süren birini duyuyorum , bak o da ayrı bir numara aklımda olsun ;) o pofuduklar ne rahattır :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de gece kalemi çıkartmadıysam sabah gözümdeki kalıntılarını severim:-)

    İlk fırsatta ensırlayacağım bu kuesçınları :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-)

      Bu arada bu yazın sayfamdaki blog listemde gözükmüyor. Blogger listesinde de gözükmüyor. Yeniden yayınla istersen.

      Sil
  4. Tabii, bende MIMI oldugu gibi kullandim.Aslinda bende severim, o dumanli görüntüyü gözde.Senin ki ,ugrasmadan ,kendiliginden ,pratik :) Cevapladigin icin tesekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Keşke beni de sobeleseydin :((

    YanıtlaSil
  6. Güzel yanıtlar;)) gözlerdeki o dokuyu ben de çok seviyorum aslında ama benim gözlerime çok uymuyor çünkü göz altlarım koyu renk olduğu için abartı görünüyor, değilse hoş oluyor evet;)))

    YanıtlaSil