29 Ara 2014

Yılbaşı Ağacı ve Çam Kozalakları

Küçük aşkımla, sahilden topladığımız tahta parçalarıyla bir çam ağacı tasarladık. Akrilik boya ile yılbaşı renklerinden motifler çizdik. Ormandan topladığımız kozalakları ise beyaz boyaya daldırıp, ağaç süsü yaptık. Çok fazla zamanım olmadığından bizimkiler üstünkörü oldu. Denemek isteyenlere ufak bir tüyo; kozalakların boya görmeyen dip kısımlarını sprey boya ile beyaza boyayabilirsiniz. Böylece kabuk görünümünü  daha iyi korumuş olacaksınız.






23 yorum:

  1. gerçek kozalakmı bu? içinde böcek olmuyor mu? onları nasıl temizledin?? ama çok çok güzel olmuş çok beğendim yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, minik böcekleri pek umursamıyorum güneşte durdular birkaç gün zaten.

      Sil
  2. wauuuw!!!
    süpermiş.
    üstünkörü böyleyse üzerinde çalıştıklarını merak ettim.
    harikalar.

    YanıtlaSil
  3. Yazmadan geçemedim. Tahta çubukların renklerine bayıldım bu sene için geç kaldım ama fotoğraflarıı kaydettim seneye mutlaka ben de yapmalıyım. Tam noel ağacı olmuş yaz tatilinde sırf bu ağaç için çubuk toplamalıyım. O ipi nereden alabilirim adı ne? Kozalaklardaki de aynı ip galiba ne olarak satıldığını yazarsan çok sevinirim. Şimiden mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  4. Sanırım yakışıklı küçük bey bu çalışmada çok mutlu olmuştur, ikinizinde ellerine sağlık. Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun, mutluluklarınızla nice seneler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceliydi, ben de kutluyorum. Sağlık ve umut dolu yıllara.

      Sil
  5. 🎄🎄 annnammm çok şirin bunlar *-* anneye yardım etmiş küçük eller öperim ben onları *-*

    YanıtlaSil
  6. Yılbaşında çam kıyımı yapmamış olmuşsun ne güzel:) eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç olur mu abla ağaçların iyiliği için olduğunu bilmesem, budamaya bile karşı olacağım.

      Sil
  7. ne kadar güzeller yaa eline sağlık <3 yıldız olanı falçatayla mı kestin *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dremel diye bir alet var onunla kestim.

      Sil
  8. Çok güzel olmuş..Küçük aşkınında seninde ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Maşallah bu ne beceri. ama biz kozalağı nereden bulucaz :( yılbaşı ağacı kumuyoruz biz ama dekoratif olarak çok güzel dururdu renkli kozalaklar..

    YanıtlaSil
  10. Çok ama çok şirin olmuş ellerinize sağlık hele o yıldızlı ağaç duvar süsü olarak nasıl güzel durur. atanın da o çalışan yumuk ellerini öpüyorum.

    YanıtlaSil
  11. Güzel fikirmiş ama ben yıldıza takıldım :)

    YanıtlaSil
  12. Ağaç katletmeye gerek yokmuş demek ki.
    Atık tahta parçaları istenirse bu işi görüyormuş...

    ☆´.•´
    .•´✶`*.
    *.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★ Ձ๏15
    ¸✶.•´¸.•*´✶
    ☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
    ╱◥◣
    │∩ │◥███◣ ╱◥███◣
    ╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
    │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
    ๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
    ۩๑ Mutlu Yıllar ๑۩

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık harika olmuş :) O tahta parçalarıyla yaptığın çam ağacı var ya, pinteresttekiler gibi, çok güzel :) Niye pin düğmesi koymuyorsun resimlerine, pinleyecektim onu :( Google'a yaz bak ne kolay yapması ;)
    mutlu seneler, yakışıkılı oğluna bol bol öpücükler :)

    YanıtlaSil
  14. Minik aşkın,büyüdüğünde çok zengin bir ruha sahip olacak bence :-)
    Çalışmanız harika olmuş
    Sevgiler..

    YanıtlaSil