16 Oca 2015

İlk Maç

Minik kanaryam ilk maçına gitti. Fenerbahçe, Alanyaspor ile bir hazırlık maçı yapmak için buradaydı. Hazırlık olmasına rağmen ilgi çok yoğundu. Özlem büyük sonuçta. Skor da tam dostluk maçına yakışır biçimdeydi 2-2

Ata, gürültüden rahatsız olur mu diye düşündüm ama olan biteni büyük şaşkınlıkla izledi. Bir ara davulcuların aşırı sesinden kucağıma sığınıp "Korkak korkak" dedi. Aslında "Anne korkuyorum." diyor ama daha panik anlarında kısaltıp, "korkak" deyiveriyor şirinlik abidesi.
Sonradan alışıp, elindeki banyo oyuncağıyla tempo bile tuttu. Onu ne ara getirdiyse.
67. dakikada "Şunum nerede, bunum neredeler" başladı. Her şeyin cevabı "Evde" olunca. Maç bitmeden eve dönmek de kaçınılmaz oldu.








10 yorum:

  1. minik kanarya çok güzel bir sıfat olmuş kadıköy'e de gider, hatta bakarsın CL maçına bile gider.

    YanıtlaSil
  2. Dillerini severim onun yaa maşallah Allah nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  3. Allam yerim ben onun korkusunu :) minik kanaryaaa<3<3 maşallah sana.
    yalnız o sondan 2.fotoyu nasıl yakaladın bravo. bir de ilk fotoda atanın olduğu yer net saha flu çıkmış ya flu mu blur mu ne deniyosa :) bu foto makinede bir özellik mi yoksa sen kendin bir uzaklıktan çekince mi oluyor , ve böyle görüntüye ne deniyor çoook merak ettim kiii ^-^
    oley oley oley şampiyon küçük kanaryaaa !!! : ) (ben bjk liyim çaktırma :p )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Odak noktası ile alakalı bir şey. Öndeki nesneye netleme yapınca arka plan daha bulanık çıkıyor. Ben odaklamayı makineye bırakmıyorum, elle yapıyorum.

      Sil
  4. Cocuklar gittikleri her yeri nasilda güzellestiriyor. Eve erken dönülse de yine de onunla maca gitmek ne hos bir ani olmustur.

    YanıtlaSil
  5. Kaçış yok. Ya FB'li olacak ya FB'li :)

    Çok minik daha. İlk oluşu da etkilemiş, azıcık korkmuş. Kıyamam...

    YanıtlaSil
  6. Masaallah size banada beklerim Ayseninyaptiklari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Maaşallah çok tatlı :) Çocukların bu yaşlardaki halleri de bir başka oluyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Sevsinler onun tam takım formasını, beresini :)
    Maşallah kuzuya, korkak morkak süper valla Ata :)

    YanıtlaSil