23 Şub 2015

Çağlalar Çiçeklendi

Bu bir diriliş ve erken gelen baharın ilanıdır.













24 yorum:

  1. Bayilirim cagla agaclarinin ciceklenmis gorunutusune hele ki birde buna portakal agaclarinin ciceklerinin kokusu eklendiginde...Tarif edilemez bir duygudur o bahar ayinda hissettiklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın sabah sabah bu fotoğraflarla karşılaşmak nasıl iyi geldi anlatamam.Renkler olağanüstü güzel tek tek büyük hallerini açıp baktım muhteşemler.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel fotoğraflar bunlar bayıldım içim açıldı:):)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzeller:-) Burada da kardan önce erikler çiçek açmıştı ama soğuktan ne oldular bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Fotograflar bir harika, doganin guzelligi insani kendinden geciriyor :)

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraflar çok güzel, bakmaya doyulmuyor..Ne güzel bahar gelmiş oralara..Darısı başımıza..Sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. ne kadar da güzeller:))
    doğa bir büyü:))
    eline sağlık ve teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. arının güzelliğine bak. o da iş başında. doğa canlansın artık bahar gelsin.
    fotolar harika pinledim bile. pinterest kullanıyom ki beeeen :) sonunda anladım nasıl kullanacağğımı artık senin fotoları pinler dururum oley ;) sevgiler canım ve teşekkürler harika fotolar içim açıldı ;)

    YanıtlaSil
  9. bi de plus paylaşımı da koysana plus ta da paylaşalım postlarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam paylaştım plusta postunu çook güzel fotoların var dünya görsün ayol heheh <3<3<3

      Sil
  10. Nasıl yani?? Aklımdan ilk geçen bu cümle, sonraki de "Bastıracaksın bu fotoğrafları A4 kağıdına, sonra da paketlemede kullanacaksın, miss!" oldu :)
    Bilmem anlatabildim mi?
    ;) Süper, süper....

    YanıtlaSil
  11. Utanma, izin ver bana, bi tane deneyelim, denemesi bedava :) Var mı ig hesabın, akşam da göstereyim sana nasıl olduğunu?

    YanıtlaSil
  12. Hesabım yok ama profilin açıksa sayfandan bakarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanamayacaksın :) Paylaştım bile, hobicigeldihanim diye bul beni e mi ;)

      Sil
  13. fotolar çok güzel! içim açıldı valla:) emeğinize sağlık!

    YanıtlaSil
  14. inanamayacaksın :) paylaştım bile :) hobicigeldihanim diye bul beni e mi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buldum, harikasın.
      Orjinal boyutlarıyla daha güzel çıkardı ama böyle de çok güzel, canlı görünüyor. Mutlu ettin : )

      Sil
    2. ben de meraklı meraklı hemen baktım ^-^. ay süper olmuş elinize sağlık. demek bak böyle yapılabiliyor öğrenmiş oldum :D

      Sil
    3. ben de baktım iyi mi
      üşenmedim buldum çok hoş duruyor ha

      Sil
    4. Yazdan Kalancım öyle de yaparız ve hatta normal sarı saman kağıdıyla kapladığımız hediye paketlerine bu senin fotoğrafları minik minik basarak, hediye kartı bile yapabiliriz :)
      Yeter ki sen bu kadar güzel fotoğraflar paylaş :)
      Kreatif Baskan ve chumarro sizlere de çok teşekkürler, çok naziksiniz :)

      Sil
  15. Ne güzeller. Ohhh bayıldım :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil