19 Şub 2015

Küçük Şehir Haritası

Uzun zamandır oğlum için bir oyun alanı yapmak istiyordum ancak bir türlü fırsat bulamıyordum en sonunda geçen akşam Ata'm ile oturduk ve bu minik şehri yarattık.  

Bir parça kontraplağı zemin olarak aldık, üzerine illustratorde tasarladığımız yol şablonlarını yapıştırdık. Diğer alanları ise keçe ile kapladık. Plastik kullanmaktan olabildiğince kaçındık örneğin deniz olarak tasarladığımız bölümde kullandığımız tahta parçaları, yosunlar ve minik midyeler sahilden toplama. 

Ağaçlarımız yılbaşı ağacının kopan bir parçasından yapıldı ama onları değiştirmek istiyorum. Kuru dallar üzerine minik yün ponponlarla meyve ağaçları yapma gibi bir fikrim var, bakalım.








13 yorum:

  1. çok şeker yaa *-* özellikle kalp keçeye bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Harika olmiş, benim oynayasım geldi:-)

    YanıtlaSil
  3. tam erkek adam oyuncağı
    çok şanslı çocuksun sen Ata.

    YanıtlaSil
  4. Maşallah bir gecede bu ne marifet.. hazırlarından daha bile güzel olmuş vallahi

    YanıtlaSil
  5. Süper olmuş..hemde el emeği...ellerinize sağlık...Mutlu oyunlar ata oğlana..sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Süper olmuş bu :) Vallahi ellerinize sağlık, nice güzel oyunları, hayalleri olsun burda kuzunun :)

    YanıtlaSil
  7. Çok neşeli şirin bir alan olmuşşş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Tek kelime ile süper olmus, cok begendim. Harikasiniz. Anne eli degmis, sevgiyle tasarlanmis ve yapilmis, masaallah. Oglum cok kücükken buna benzer bir sehir yapmistik biz de. Lakin sizinkisi cok daha güzel olmus.

    YanıtlaSil
  9. Müthiş güzel olmuş. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. çok beğendim ne yalan söyliyim imrendim ne güzel şeyler ortaya koyuyorsun kuzu da çok şanslı

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel olmuş ellerinize sağlık. Oğluşunuz güle güle oynasın sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Süper!
    Hem kafa dağıtmak için ideal bir uğraş, hem Ata'nın hayal dünyası + ruhsal gelişimine katkısı çok fazla, kesin.

    YanıtlaSil