11 Mar 2015

Odun Takı Tezgâhı

Bu tahta parçalarının öyküsü öyle güzel ki, ormandaki ağaçlardan kopan dallar akarsularla denize taşınıyor ve bir müddet sonra dalgalarla sahile vuruyor. Kıyıda güneş onları kurutuyor ve benim hayran olduğum görüntüler ortaya çıkıyor.

Sahilden topladığım parçalarla bir takı tezgâhı yaptım. Kutu içerisinde habire birbirine dolaşan bilekliklerim daha düzenli bir hâl aldı. Çok şıngır şıngır bilekliğim yok kumaş ve sahte deriden yapılmışları kullanıyorum ama boncuklu halkalar da gayet güzel sergilenebilirdi.

Odunlara oyuk açıp, parçaları birbirine sabitledim. Herhangi bir vida, çivi yok. Oldukça da sağlam duruyor. Takıları depolamak için belki onlarca yol var ama bu doğallık, bu kendi halindelik bana çok çekici geliyor.




12 yorum:

  1. Çok doğal çok güzel çok şık olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. vaov...
    mükemmel görünüyor.
    belki yapabilirim diye fotoğrafları büyük haliyle kaydettim

    YanıtlaSil
  3. ne kadar farklı zevklerin var ama maşallah çok yeteneklisin herşeyi değerlendiriyorsun vallahi helal olsun

    YanıtlaSil
  4. o değil de yazı dilin yine çok hoş. sayfalarca yazsan da okusam.

    YanıtlaSil
  5. müthiiişşşş
    dediğin gidi bir sürü takım var ve hepsi çekmecede duruyor takayım derken birbirine dolanmış açmaya sinir oluyorm yani. bence çok akıllıca ve çok güzel olmuş efsane yani öyle diyeyim çok beğendim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ellerie sağlık nasıl aklına geldi *-* yetenek işte .<3
    harika yazmışsın zaten senin yazı yeteneğin de var <3
    Yalnıııııızzz hehehhe :) şeeeeeeeeeey :) bi ben miyim hain aceba :) son foto için :) içim fesat desene kikikiki ^-^

    YanıtlaSil
  7. süper bir fikir..ne kadar güzel olmuş..her şeyin doğalı güzel değil mi.bayıldım buna:)))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Bileklikler de ne şeker, birbirlerine yakışmışlar:-)

    YanıtlaSil
  9. Burcu geçende bir paylaşımında kütükden sehpa vardı, bugünde bu güzellik .süpersin canımcım..Çok beğendim..

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel olmuş. Herşeyin doğalı güzel :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. O ağaç parçalarına "yalos" deniyormuş. Semra Aktunç' un "Yalos" adında YKY' yayınlarından çıkan öykü kitabında okumuştum. Çok etkileyiciydi. Ayrıca bileklikler de çok zevkli:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı duymamıştım daha evvel ama burada Yalos adında dükkan bile var. İki yabancı kadın bu tip şeyler yapıp satıyorlar. Genelde yurt dışı sipariş ile çalışıyorlar.

      Senin nezdinde herkese teşekkürler.

      Sil