27 Mar 2015

Sana Gül Bahçesi Vadetmedim

Gül fidanları arasında gezerken, adıyla örtüşen bir kitap geldi aklıma; Sana gül bahçesi vadetmedim.

Annemin elinde bir kitap görmüştüm. Bitirince okumak istedim. "Yaşına büyük bir kitap, sıkıcı bulursun."demişti.  Lise yıllarındaydım. Annemin ikazına rağmen okudum, sıkılmadım aksine etkisi uzun sürdü.

O zamanlar günlüğümün arkasına her ay kaç kitap okuduğumu yazar, beğendiğim satırları not alırdım. Bu kitaptan da şöyle eklemişim defterime;

 "Bak dinle sana hiçbir zaman gül bahçesi vadetmedim ben. Hiçbir zaman kusursuz bir adalet vadetmedim. Ben yalan şeyleri vadetmem hiç. Kusursuz, güllük gülistanlık dünya kocaman bir yalandır."









15 yorum:

  1. dünya güllük gülistanlık değil evet de senin blog güllük gülistanlık , çiçekler böcekler ohh mis yaa.:)
    gülleri çok seviyorum, gülün inceliği ve anlamı çok ayrı , kokusu da öyle :)

    YanıtlaSil
  2. Güller çok güzel! Güller en çok sevdiğim çiçekler arasındadır.
    Bende çok hoşuma giden sözleri yazıyorum.. Kusursuz, güllük gülistanlık bir dünya kocaman bir yalandır.
    Söyleyen ne güzel söylemiş! Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. şahane yaaa
    eskitme havasını çok beğendim soluk pembeler çok romantik duruyor ..

    YanıtlaSil
  4. Bu kitap şizofreni hastalığını anlatan önemli bir yapıt. Zaten yazarı da bir şizofren. 2010 yılında uzun uzun tanıtmıştım.
    http://begonvilliev.blogspot.com.tr/2010/02/i-never-promised-you-rose-garden-sana.html

    YanıtlaSil
  5. Güller şahane, nasıl da güzel kokuyordur kimbilir....içim açıldı teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Çiçeklerin mutlulukla bir alâkası olmalı:-)

    YanıtlaSil
  7. Üniversitedeyken okumuştum ben de bu kitabı. Etkisinde kaldığım nadir kitaplardandır. Ben de notlar almıştım am kimbilir nerededir o notlarım. Bulsam da yazsam ben de blogta aslında :))

    YanıtlaSil
  8. Yoksa güller mi açtı ,biz niye görmüyoruz niye önümüze uzun uzun beton blogları diziyorlar ?

    YanıtlaSil
  9. Güller eline boya ve fırça al diye bağırıyor, çok güzeller Handana katılıyorum kesinlikle olmalı😉

    YanıtlaSil
  10. Güzel fotoğraflar ve çok büyülü görünüyor izninle bazılarını kaydettim

    YanıtlaSil
  11. Yıllar önce okuduğum bir kitap, ama hala unutamadığım kitaplar arasındadır. Okumayanlara tavsiye ederim. ;) Görsellerin şahane :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Güller muhteşem görünüyor..Merak ettim kitabı..Okunacaklar listesine aldım..Ama pek bir gerçekçiymiş...Kusursuz, güllük gülistanlık dünya kocaman bir yalandır." ..Arada güllük gülistanlık bir dünya hayal etmek de iyidir :))) sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. güller harıka gorunuyor , kıtap ıse merak edıldı , bılgınıze....gul varsa eger ask vardır sanırım..sevgıler

    YanıtlaSil
  14. Gullerin her biri o kadar guzel ve cekici gorunuyor ki, bahar, yaz, sevincler, guzellikler sanki hersey onlarda :) Kitabi da merak ettim dogrusu :)

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel güller onlar öyle... Sanki kokusu buraya kadar geldi. Kitap bir zamanlar çok meşhurdu. Ama okumadım henüz. Sevgiler...

    YanıtlaSil