6 Nis 2015

Mimoza Çiçeği

Fenerbahçe sarısı...







11 yorum:

  1. Burcucum mimoza süperde ,insanlık ölmüş...Çok geçmiş olsun fenerbahçe camiasına...

    YanıtlaSil
  2. sayfalarca yazsak ne olacak ki futbol şiddeti deyip geçecek kadar basite alanlar olukça.

    YanıtlaSil
  3. Kokusu yayılsa kaskatı ruhlara, sarısı aydınlatsa karanlık bakışları...

    YanıtlaSil
  4. güzel mesaj ! Bir FB'li olarak bu yapılanın sadece bize değil tüm spor camiasına yapılmış olduğunu düşünüyorum altından neler çıkacak bekleyip göreceğiz.

    YanıtlaSil
  5. Sari rengini her zaman daha bir baska sevmisimdir, sabah sabah bu goruntuler icimi acti :) Her zamanki gibi fotograflar super :)

    YanıtlaSil
  6. wowww mükemelle resimler ♥ dağlar bulutlar yine çok etkilendim

    YanıtlaSil
  7. manzara ne güzel miss gibi bişey daha söylüycem çok zekisin ne güzel bağlamışsın konuyu

    YanıtlaSil
  8. kısa öz ve vurucu...
    anısı var bende mimoza çiçeklerinin
    çocukluğuma ait..özlenesi güzellikte
    yine sevdim sayfanı

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. İnce bir dokunuş olmuş. Ben hiç mimoza görmedim. Ama fotoğraflar o kadar güzel ki; görmüş kadar oldum sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ismini duymustum,ilk defa burda görüyorum..Cok canli,sicacik bir rengi vâr..

    Alman kanallarinda da göstermislerdi..Rezalet... :(

    YanıtlaSil