9 Nis 2015

Yaban Gülü

Ormandaki evin civarı yaban gülleri ile doldu, aslında orman içerisinde sarıları da var ama onları fotoğraflayamadım. 
Ata ile çok fazla derinlere gidemiyorum. 

Doğa, sabah erken saatlerde ya da akşam güneşinin altında çok daha güzel görünüyor ancak vakitsizlikten fotoğraf çekemiyorum, dik güneşte en fazla bu kadar. Neyse ki artık dağ taş yaban gülleri ile doldu, insan eli değmedikçe sıkıntı yok. Öyle güzeller ki belki onlar için yeni bir yayın daha hazırlayabilirim. 








9 yorum:

  1. İlk yorum benden
    ilk hayranlık dileği de benden
    İstanbul'un puslu rüzgarlı havasından bakınca masa gibi her kare fotoğrafın yine
    ellerin dert görmesin..

    Ata minnak daha evet çok ilerilere gitmeyin siz :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. güneşte ne güzelde parıldıyor bayıldım arılarda bayılırmış vızır vızır çalışıyorlar baksana miss gibi

    YanıtlaSil
  3. Dogadaki her renk, her isilti ayri bir mutluluk ve heyecan :) Bunu yakindan yasayabilmek de harika :)

    YanıtlaSil
  4. Burcu şu soğuk baharda...fotoğrafların insana mutluluk veriyor...Fotoğraflara baktıkça ne özlemişim Baharı:(

    YanıtlaSil
  5. Merhaba benim böyle bir etkinliğim var katılır ve duyurursanız çok sevinirim =)
    http://manolyadan.blogspot.com.tr/2015/04/kitap-okuma-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  6. Neresi burası merak ettik? :)

    Ben de beklerim Kafa'ya, iyi pazarlar... :) Gerçi artık akşam oluyor ama olsun, iyi olsun gene de... :)

    YanıtlaSil
  7. Evet evet yeni yayinlar yap^-^ bunların yaban gulu oldugunu bilmiyodum . Eline sağlık tatlim♥

    YanıtlaSil