11 May 2015

Patika Yolundaki Bahçe

Biraz engebe, biraz yokuş, birkaç dönemeç, sonra yeniden tırmanış. Köylülerin, bahçelerine ulaşmak için açtıkları bu toprak yollar asfalta bağlanmıyor.

İki mevsim sonra kuruyan ve sonra yeniden biten otların arasından yürürken meyvelerden ayak üstü atıştırıyor, öğünlük sebze topluyorum.

Ufak sulama kanalları ya da göletlerde göbeklerini devirerek yüzen kurbağalar, kulağınızın dibinden birer imha timi gibi geçen arılar, kayalar arasında gezen telaşlı kertenkeleler...  Patikalarda yürümeyi seviyorum.










12 yorum:

  1. Karadut , ah, İzmir'de bahçemde vardı, bu vakitler butün gün kapının önünde onu yerdim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağacından yemek bambaşka, toplandıktan sonra çok çabuk bozuyor kendini.

      Sil
  2. İnsanın doğasına en uygun yaşam biçimi bahçeli bir yaşam,, çok şanslısın..:)
    dallardakiler dut mu? Bayılırım ama beyaz olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beyazcıyım, birkaç haftaya kadar o da gelir hasada.

      Sil
  3. offff ne güzel ya bu yürüyüşe çoook ihtiyacım var :( oksijen çok iyi gelirdi

    YanıtlaSil
  4. çok güzel kareler,çok şanslısınız. Tadını çıkartın bizim içinde:))

    YanıtlaSil
  5. Herşey güzel de kertenkeleler bana göre değil :)) tabiii arılar da böcek türü hayvanlardan çok korkarım sokar diye o güzel ortamın tadını çıkaramazdım

    YanıtlaSil
  6. Oyle guzel yazmissiniz ki, kendimi o patikalarda yururken buldum :) Taptaze meyveler, yesilin en guzel tonlari... daha ne olsun ki :)

    YanıtlaSil
  7. Burcu 2 gündür bardak dan boşanırcasına yağmur var burada..Çok iyi geldi fotoğraflar..Ne güzel yerde yaşıyorsun...Ne mutlu sana...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Tadını çıkartın Burcu Hanım. Sayenizde biz de gezmiş kadar oluyoruz :) O mis gibi havadan derin bir nefes alıp kaçıyorum Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Ama çok güzel görünüyor misafir kabul edermisiniz beni :)

    YanıtlaSil
  10. Resimlere baktıkça büyülenmemek mümkün değil...:)

    YanıtlaSil