29 Tem 2015

Eğirdir Gölü

Hafta sonu Eğirdir'deydim. Yapı olarak tam kafa dinlenecek bir yer. Bir yazar tek başına gittiği göl tatilinden kesinlikle çok verim alırdı ancak erkek olmak şartıyla zira bir kadına göre değil buralar. Ben böyle yobazlık görmedim. Bakışlar çok rahatsız ediciydi. 

Fulya pansiyon diye bir yerde kaldık. Beş yıldızlı otellerden hiçbir farkı yok. Ahşap yatak ve kanepeler çok mistik bir hava katmıştı. Göl manzarası da cabası. 

Eğirdir'de yapılacak pek bir şey yok. Bu nedenle iki gün yetiyor size. Hava çok güzeldi. Temmuz'un ortasında üşüdüm, hatta akşam üstü üzerime uzun kollu bir şeyler giydim. Epey rüzgârlıydı, fotoğraflara ve videoya da o vuuv vuuv hâl yansıdı.










21 yorum:


  1. Bir keresinde Cunda'daydı sanırım yeşillikler içinde bungalovlu bir atel ayarlamıştım. Kapıdan arabayla girip resepsiyona gidene kadar kalmaktan vazgeçtim. Can'a hiç inme, şurada geri dönelim biz dedim. O güzel bungalovların önüne hani neredeyse çizgili oijamalarıyla uzanmış adamlar daha arabadayken gözlerini dikmekteydiler, mayoyla denize girdiğimi gözümün önüne getirdim bir an... O aklıma geldi rahatsız edici bakışlar deyince.

    Neyse, rüzgârlı fotoğraflar serinlik hissi verdi :-)

    Manzaralar harika.

    YanıtlaSil
  2. yaaa video çok kısa :((
    ama çok güzeldi sesini duymuş olduk ;))

    YanıtlaSil
  3. o yobaz bakışlardan nefret ediyorum! çevre kirliliği yaratıyorlar resmen:(
    nefis kareler yakalamışsın..
    keyfine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. oyy bu ne tatlılık ♥ ♥
    boyun kaç senin kuzum ya manken gibisin ?
    videoda da görseydik keşke *-*

    YanıtlaSil
  5. Uzun süreli bekleyişimizin sonunda yine muhteşem bir paylaşım. Bu kadar doğallık bir aradayken ortaya çıkan güzelliğiniz harika bir göz zevki sunuyor. Genelde doğaya bakarız ya. Bu paylaşımda doğadan çok sizin fotoğraflarınız gözlerimi doldurdu. Boyunuz da posunuz da maşallah mankenlere taş çıkarır. Bu kadar güzelliğin yanında en güzele yorum yapmak yakışır elbette. Çok güzelsiniz. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Güzel coğrafyamızın ne yazık ki aynı güzellikte olmayan insanları da var böyle görmemiş yobaz!.
    Nereye baksak yangın yeri! Huzura, dingin bir sessizliğe ve doğanın içinde olabilmeye öylesine ihtiyacımız varken..Fotoğrafların şu sıkıca gündemin içinde nasıl bir ferahlattı ... teşekkürler..sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Serin bir yolculuk olmuş suyun içinde yürünmüş mü? öyleyse su hayvanlarını düşündükçe o kısım bana korkunc geliyor yine cesaretlisin

    YanıtlaSil
  8. Burcu bir zamanlar Adana dönüşü otobüs yolculuğunda uykumdan uyanmış...Gözlerimin önünde eğridir gölünün güzelliği serilmişti...Çok güzel bir yer...Ama yobazlığını düşünmek istemiyorum...bütün güzelliği gider şimdi...İlk gördüğüm gibi kalsın aklımda..Sevgiler








    YanıtlaSil
  9. harika görünüyor(sun)
    ama sanırım kıskandım
    evet evet, kıskandım
    :)

    YanıtlaSil
  10. Fotoğraflar çok güzel, göl de müthiş gözüküyor, insanın ayaklarını sokası geliyor baktıkça.

    ve evet.

    YanıtlaSil
  11. selamlar egrıdır gölü gercekten cok güzel deniz gibi adeta yakından gordum elazıgımızında sıvrıce.hazar.cip.ve keban baraj gölleri var dogası harıka ama ben resım cekmeyı pek yapamadım malum 2 cocuk olunca ancak onlarla ılgılendım en kısa zamanda cekıp yayınlamaya calısıcam sevgılerr

    YanıtlaSil
  12. Resimler çok hoş.Bu gölü de çok merak ediyorum.Seviyorum bu tarz yerleri:)

    YanıtlaSil
  13. göl ve çöl
    sadece bir harf değişikliği değildir

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel kareler bayıldım çokda güzel fotoğraflamışsınız .

    YanıtlaSil
  15. Fotograflar çok güzel, yobaz bakışları tahmin edebiliyorum Allahtan serinmiş hep uzaktan görmüşlüğüm var Eğridir Gölünü hep de öyle olacak sanırım😳😳😳

    YanıtlaSil
  16. Fotograflarin her biri super, yer olarak cok guzelmis ama galiba pek vakit gecirilecek bir yer degil...

    YanıtlaSil
  17. Yazınız ve fotoğraflarınız için teşekkürler. Eğirdir Gölü çok güzel bir yerdir ve gezilecek pek çok turistik noktası bulunmaktadır.

    YanıtlaSil
  18. Sen de bakılmayacak gibi değilsin ki canım :) Gülüşüne saçlarına gözlerine bayıldım müthiş görünüyorsun.

    YanıtlaSil
  19. Bayıldım. Ne güzel fotoğraflar çekmişsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil