23 Tem 2015

Uyku Üzerine


Blog mimi, uyku üzerine birkaç soru hazırlayıp beni de sobelemiş. 

Sıradan bir günde kaçta yatıp / kalkıyorsun?
Gece bir gibi yatıyorum, yedi gibi de uyanıyorum. 

Kendin mi uyanırsın yoksa uyandırılır mısın?
Uykum çok hafif olduğu için, tilki uykusu diyebilirim, kendiliğinden uyanıyorum.

Uykuya dalmadan evvel ne düşünürsün?
Hiçbir şey düşünmeden uyumaya çalışırım ama bu mümkün olmaz. Mutlu şeylerin hayalini kurarım.

Kafanı yastığa koyar koymaz uyuyanlardan mısın?
Hayır. Epeyce debelenip öyle uyuyabilirim.

Uyuyabilmek için koyun saymak gibi bir yöntemin var mı?
Koyun saymak gibi, Alex'e penaltı attırırım ama o daha heyecan verici olduğundan, uyku kaçırıyor. Birkaç belgeseli ses kaydı olarak telefonuma yüklemiştim. Genelde açar dinlerim. Masal gibi, ne tatlı.

Rutin yatış pozisyonun nedir?
Cenin pozisyonu ya da ellerim başımın arasında uyurum genelde.

Uyuyakalıp kaçırdığın / geciktiğin en büyük şey ne idi?
Bursa - İstanbul otobüsünü kaçırmıştım. 

Şimdiye dek yattığın en rahatsız yatak, gece hangisiydi / neredeydi?
Ailem Didim'de bir yazlık kiralamıştı. İlk gece kaldığımızda, babam kaşınmaya başladı. Yataklardan huylandık. Gecenin üçünde evden çıktık. Çok da tenha bir yerdeydik. Havluları serip, sahilde uyuduk. Sinek, nem ve tepemize doğan kocaman bir güneş, berbat bir geceydi.

Ben de Handan'ı sobeliyorum.

5 yorum:

  1. :-) Tam benim gibi uykucu birisine göre mim, ha ha ha:-)

    YanıtlaSil
  2. Alex'e penaltı attırmak ya da belgeseli ses kaydı olarak dinlemek çok özgün buluşlar, nevi şahsına münhasır bir insansın hem de fazlasıyla.

    YanıtlaSil
  3. Ahh sabah tepende gunes ve nem ....bilirim o duyguyu :) benimde basima cok geldi ;)

    YanıtlaSil
  4. Burcu sinek nem ve kocaman bir güneş..düşünmesi bile yetti :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil