25 Ağu 2015

Ansızın Piknik

Yeni ve uzun soluklu bir iş aldım, bilgisayar başında çok fazla vaktim geçiyor. Metin yazmaktan hem gözlerim hem başım ağrıyor. Sürekli yazdığım için açıkçası blog yazmaya da elim gitmiyor, boş kalan zamanlarımda küçüğüm ile olmayı yeğliyorum. Ancak burası hep aklımda, nicedir ihmal ettim deyip hayıflanıyorum. En azından geceleri bir iki satır da olsa eklemeye niyetliyim bakalım.

Bu akşamüstü pikniği ansızın gelişti. Hadi dışarıda bir şeyler atıştıralım dedik. Artık ne varsa bir sepete alıp, orman içerisinde bir yere gittik. Ben öyle işletmelerin açtığı piknik alanlarından pek haz etmiyorum. Bu alanda terk edilmiş bir oyun parkı, bir kaç çardak ve üç tane piknik masası vardı. Burayı köylüler yapmış, ancak köye uzak olduğundan pek uğramıyorlar. Bu tenhalık işimize geldi. Kekimizi karıncalar ve kuşlarla paylaştık, nefes aldık, şarkı söyledik.






15 yorum:

  1. Sessiz, sakin, bakir bir yerde kafa dinlemek gibisi var mı?
    Bu zihniyetine bayılıyorum. Hem de öyle hiç plan yapmadan, apar topar çıkıvermek.

    Ata şekerlemesi boy atmış, delikanlılığa doğru gidiyor maşallah ;)

    YanıtlaSil
  2. Yeni işin hayırlı olsun bu arada.
    Kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeugma. Evet bızdık uzadı, fark etmene şaşırdım : )

      Sil
  3. Benimde ufak bebeğim var evden hiç dışarı çıkamıyrum çok fazla stres oluyorum ağlayacak uyku saati kaçacak diye 40 sefer düşünüyorum bir yere giderken.ata'nın bebek yazılarına yetişemedim o zamanlarda böyle gezdiriyrdun herhalde hep bakıyorum bu tip yerlere çocuğuda götürüyorsun merak ettiğim şu böcek sokması gibi şeylerin önüne nasıl geçiyorsun evde bile sivri sineklerden nasıl koruyacağımı şaşırıyorum ben :((( her böcek olabilir kullandığın bir şey var mı tavsiye edersen sevinirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bence anne ile alakalı bir durum. Ben hiç tedirgin olmuyorum. Dalin ve Chicco zanza sprey deneyebilirsin ama rahat ol yoksa sana da ona da zehir olur.

      Sil
    2. çok teşekkür ederim canım yazdıklarına baktım şimdi dalin kenelerde bile etkiliymiş nasıl rahat etti içim tatile gidince yanıma mutlaka dalini alacağım. ata'yı öpüyorum.

      Sil
  4. aşkım yaaa çok tatlı *-* saçlar çok güzel ♥ ♥ ♥
    yerim onu ben video da yükle lltfn.

    YanıtlaSil
  5. Harika bir yer bulmuşsunuz, benim oğluşlarım da bayılırdı böyle bir yere, macera olurdu tam onlar için :-)

    YanıtlaSil
  6. Maşallah bizim yakışıklı görmeyeli büyümüş ya özletme bu kadar alıştık onun sevimli hallerine :) sofranız çok güzel Allah nazarlardan saklasın sizi

    YanıtlaSil
  7. Ne iyi yapmışsınız Burcu..Hem sesiz sakin hem de yeşillikler içinde..Paha biçilmez:)) Mutlu kalın...

    YanıtlaSil
  8. atoş kocaman olmuş yaa maşallah <3
    piknikiniz çok keyifli hep mutlu olun <3

    YanıtlaSil
  9. Oglusuna kirk bir kere masallah :) Dogaclama piknik bu olsa gerek, herseyiyle harika gorunuyor :)

    YanıtlaSil
  10. ne işi ne çocuğunu ihmal ediyorsun ama bizi de ihmal etme :) kolay gelsin,başarılar canım

    YanıtlaSil
  11. Çok hoş olmuş, canım piknik çekti:) Ata'yı öptüm :)

    YanıtlaSil
  12. Resimlerin cok guzelmiş canim.

    YanıtlaSil