30 Eyl 2015

Eflatuna Özgü

Eski Roma'da soylular eflatun rengini sınıf farkını hissettirmek ve otorite sağlamak için kullanırlarmış. Sanıyorum bizim sonradan görmeler de oralardan esinlenip mor ve altın renklerini bir arada kullanıyorlar. Ancak ben bu boğuculukta asalet göremiyorum.

Doğada rastladığım bu çiçekler, maviden mora uzanan tonlara sahip, çoğu yabani. Adlarını merak ettikleriniz olursa bildiklerimi yanıtlayabilirim. Aslında çok daha fazlası var ama yayın görsele boğulmuş olduğundan şimdilik bunları ekliyorum.

















14 yorum:

  1. şölen gibi renkler
    çok canlı çok güzel hepsi
    bayıldım

    YanıtlaSil
  2. mor benim rengiiiimmm enerji dolu bi renk ama sana katılıyorum o altınsarısıyla hiç uymazki

    YanıtlaSil
  3. Allah dedim yahu ne kadar güzeller....senin de fotoğraflayan ellerine sağlık canım.
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  4. Burcu ben bu güzelliklerin hepsini tanıyorum ..Şanslıyım değil mi...:)) şanslıyız yani :)) Fotoğraflar akşamımı aydınlattı...Süpersin..sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzellikler yaratmış Rabbim hepsi birbirinden güzel 8. numarayı merak ettim hiç görmediğim bir çiçek adını biliyormusun?

    YanıtlaSil
  6. Hepsi de birbirinden güzeller :-)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel resimler ama ençok alttan 5.ciyi beğendim onun ismi ne çok farklı bir çiçek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icim açıldı ne kadar güzeller mis misss

      Sil
  8. Harika güzellikler.Gerçekten Muhteşem. Çekilen fotoğraf makinesinin marka ve modelini öğrenmemiz mümkün mü acaba :)

    YanıtlaSil
  9. fotoğraflar tem bir görsel şölen, harikasın.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba blog keşfinde gördüm sayfanızı bloguma da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil