20 Eki 2015

Tatlıca Şelaleleri


Erfelek Tatlıca Şelaleleri, yirmi sekiz şelaleden oluşmuş bir takım şelale. İlki hemen girişte yer alıyor, sonrakilere ulaşmak için tahta basamaklardan oluşan bir parkuru takip etmek gerekiyor. Merdivenlerin sonunda salaş bir çay ocağı var.  Közde kahve ya da yayık ayran soluklanmaya birebir. Sonrası ormana doğru bir yolculuk. Minik ile oraya kadar tırmanmak bile başarı. Kot pantolonlarla olacak iş değil, kıyafetiniz ve malzemeleriniz olmalı. Şelaleyi dinleyerek tırmanmak, kamp atmak eminim çok tatlıdır. 








14 yorum:

  1. Aaaaa!!! Bayıldım bayıldım orada yüzmek iserdim düş gibi....çok şanslısın canım....eh yüzemesem de fotolarla yetinirim:)))
    Ata'yı öptüm:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir yere benziyor miss gibi

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar nasıl ferah öyle, içim coştu bakarken :) Bizim köydeki şelaleyi biliyor musun sen? Çok meşhur, bilirsin belki, Sudüşen Şelalesi, o da çok güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa'da yaşarken Yalova'ya sık gelirdim fakat Sudüşen'e gitmedim hiç, eminim çok güzeldir.

      Sil
  4. Olağanüstü bir güzellik

    YanıtlaSil
  5. Bir de bakmışsın minik adam delikanlı olmuş, hep birlikte orada kamptasınız :-)

    YanıtlaSil
  6. gıpta ediyorum senin hayatına hep güzel yerleri buluyorsun bize ulaştırıyorsun mutluluğuna maşallah canım.

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraflardaki kompozisyonlar ve renkler kusursuz, tebrik ediyorum. Bu arada anne - oğul sonbahar yapraklarındaki molada harika görünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  8. Burcu ne kadar güzel fotoğraflar...Yazıyorum ,sürekli not alıyorum yolum düşerse bir gün diye :)) Birde yazdım yanına kot giyme diye :)) Öptüm sizi...

    YanıtlaSil
  9. Rüya gibi bir yermiş içim gitti fotoğraflara.
    Orada olup, o manzarada bir bardak çay içmek için neler vermezdim :)

    YanıtlaSil
  10. Ah ah çooook yıllar önce bu Şelalelerin yolunu bulabilmek için ne uğraşmıştık. Bir tek tabela yoktu. Ama her sıkıntıya değmişti bulduğumuz güzellik.

    YanıtlaSil
  11. Fotograflar kadar suyun rengi muhtesem...gözlere senlik:)

    YanıtlaSil