23 Kas 2015

Halil Limanı

Alanya ve Gazipaşa'yı sahilden dar, kıvrımlı bir yol birbirine bağlıyor ve ben bu yoldan çok hoşlanıyorum. Yıllar yılı Mersin istikametine de buradan gidildiğinden, yol hayli kalabalıktı. Tek şeritli ve bol virajlı olduğu da hesaba katıldığından yolculuklar güzelim manzarayı gölgeliyordu. Gazipaşa'ya havalimanı yapılması ile beraber üst tarafa oldukça geniş bir yol yapıldı ve sahil yolunu kimseler tercih etmez oldu. Yol üzerindeki işletmeler de kepenk kapadı. Birkaç köhne balıkçıdan başka kimse yok bu güzergâhta. Halil limanı ıssız, dingin. Bisikletliler uğruyor bazen ya da Gazipaşa'ya yürüyerek giden gezginler. Bu bölgede İotape Antik Kenti yer alıyor. Havalar çok sıcak gittiğinden kayalıklar arasında uzunca yürüyüp, denize doğru uzanan yüksek burnu görüntülemeye çalışmadım ama önümüzdeki haftalarda mutlaka gideceğim. Fotoğrafladığım apsis İotape'a ait, yaklaşık otuz metre ve kısmen sağlam görünüyor.







20 yorum:

  1. Papatyalara bayıldım :) Harika çekmişsin :)

    YanıtlaSil
  2. O kadar güzel fotoğraflıyorsun ki, o kale burçları mı, duvarlar mı artık hangisiyse o devrin insanlarını oralarda nöbet tuttuğu gözümün önüne geldi. Papatyalar da ne güzel açmışlar. Eline sağlık canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel doğa manzaraları özellikle 5.sıradakine iç çekerek baktım yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflar ne kadar güzel... Canlı gibi... Muhteşem..:)

    YanıtlaSil
  5. Harikaa:)Papatyalara bakınca da içim açıldı kışa girerken iyi geldi:-)Emeğinize sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Anlatımdan o söz ettiğiniz dinginliği canlandırmaya çalıştım. Tabii eklediğiniz fotoğraflar da yardımcı oldu. Tam mevsimi ha? Söz ettiğiniz yer kaç kilometre diye araştırdım tam da uzun yürüyüş mesafesi. Gönlüm istedi gittim yürüdüm ve yürüdüm, Halil Limanı'nda denize girdim, köhne balıkçıda karnımı doyurdum diyebileceğim günler de umarım bir gün gelir.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel resimler paylaşıyorsun doğa hayranı olan bana tam benlik eline sağlık memleketimizde gezilesi çok güzel köşeler var umarım hep böyle güzel kalır

    YanıtlaSil
  8. Fotoğraflar ne kadar güzel olmuş. Ben papatyaları çok severim bu arada :)

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraflara bayıldım. Orada olmak istedim şuan :(

    YanıtlaSil
  10. o papatyaların içinde kaybolmak istedim şuan:)
    kareler yine şahane..
    sevgiler yolladım.

    YanıtlaSil
  11. O eski yoldan birkaç defa, Anamur' a giderken geçmiştim. Yol olmayan yerlerdeki doğa daha iyi korunuyor, belki de buralar için şans olmuştur.Harika fotoğraflar çekmişsiniz.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Coğrafyadaki değişiklikler hakkında bilgim yoktu. Yolum Akdeniz'e hiç düşmediğinden belki de. Esnafın işsiz kalmasına üzüldüm. Sanırım yeni yoldan bu güzelliklerin de görülmesi pek mümkün olmuyordur. Üstten 3. fotoğraf hoşuma gitti bahsi geçen yol o fotoğraftaki yol değil mi?

    YanıtlaSil
  13. Fotograflar harika.hele papatyalar

    YanıtlaSil
  14. Harika görüntüler huzur dolu.

    YanıtlaSil
  15. çekimler harika...elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. merhaba :) bende sizi takipteyim artık. bu arada resimler harika bilmediğim yerleri görmeyi keşfetmeyi severim bu konuda yardımcı bir konu teşekürler sevgiler :)

    YanıtlaSil
  17. Gazipaşalı bir arkadaşım var üniversiteden ondan galiba bir sempatim var oralara :)

    YanıtlaSil
  18. Papatyalar mı açmış? Ne güzel fotoğraflamışsın yine :) Aklıma geçen sene senin çektiğin çiçek fotoğraflarından çıktı alarak yaptığım paketler geldi ;)

    YanıtlaSil
  19. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 countries of the world! and more than 22,500 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    YanıtlaSil