11 Oca 2016

Muz Bahçesi

Bir fırtına kopacak diyorlar. Muz ağaçlarının rengi dönecek. Rüzgâr, geniş muz yapraklarını dilim dilim ayıracak. Muzlar üşümeye başlayacak. Yakında muz hevenklerini keten bezlere ya da delikli büyük torbalara saracaklar. Sonrası sütliman. Budanacak ağaçlar, yeşeren dallar yeniden meyve verecek.

Hevenkler örtü altına girmeden fotoğraflamak istedim. Burası benim markete indiğim yol. Eve yakın bir bakkal yok. Sahilde Migros Jet var. Oraya gidip geliyorum. Başka yollar da var sahile çıkan ama ben bu tarlaların arasında melankolik bir tavırla yürümeyi seviyorum. Bazen sokak köpeklerini takıyorum peşime, bazen de kış kadar yalnız oluyorum. 







24 yorum:

  1. Yürüyüş yolun süpermiş :)

    YanıtlaSil
  2. Masal sahnesi resmen! Bazı çok alıştığımız tatların-şeylerin bebek hallerini görmek çok enteresan geliyor bana. Çay yapraklarının taze halini görmek bile çok hoş. Teşekkürler bu sahneler için :)

    YanıtlaSil
  3. Bugün bana yeni bir kelime öğrettin :)
    Hevenk hiç duymamışım iyimi... Hemen google amcama müracaat ettim ve öğrendim ne demek olduğunu :)
    Market yoluna bayıldım bu arada
    Mutlu haftalar ♥

    YanıtlaSil
  4. İlk gördüğümde ters durmalarına çok şaşırmıştım, niyeyse :)

    YanıtlaSil
  5. Senin paylaşımlarını çok seviyorum bir başka Dünyanın daha olduğunu gösteriyorsun bize. Hayran oldum. Tek kelimeyle harika bir yer.

    YanıtlaSil
  6. handan ben de cok sasırdım ters durmalarına. neden acama ters duruyorolar. harika bir yürüyüş yolu ve harika resimler

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir yol bu yol...İnsanın inip-çıkası gelecek..Ne güzel yerde yaşıyorsun. .Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım bu görüntülere! Bize de yakın market bakkal yok. Bana göre bizim buraların cazibesi çam ormanı ve zeytinlikler ama Alanya'nın farklı bir dokusu var. Muz bahçeleri oldukça otantik. Denize yakın olmanız da başka bir güzellik. Aslında oldukça yakınız. Bence görüşmeliyiz. Begonvilli Ev'e beklerim.

    YanıtlaSil
  9. Edebiyatınızın güzel ve dokunaklı olmasının sebeplerinden biri bu yol olabilir mi?
    Ben inanıyorum ki yol üzerinde sizin için sıradan ama biz şehir hayatından bıkanlar için görülmesi zor detaylar da vardır. Markete giderken bir gün kameraya alır ya da fotoğraf çekerseniz bizleri çok memnun edersiniz. Ağaca hasret, oksijensiz yaşıyoruz. Hiç olmazsa ruhumuzu besleyelim.

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar güzel doğal ortamlar,muz bahçeleri,deniz.Ben de şimdi yürüyüş yapayım. Sırf gazete almaya giderken bile yolu uzatır parktan geçerim.

    YanıtlaSil
  11. Bu resimlerin hepsi çok güzel. Belki bende birgün böyle bir yerde yaşarım uzun süre yaşamak sıkıcı geliyor mu? Ben sıkılabilirdim belki ama tatil için böyle kaçamak çok güzel olurdu.Muz topluyor musun merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır sıkıcı gelmiyor aksine kalabalıklara katlanamıyorum.
      Meyve pek sevmiyorum ama ufaklık için bazen birkaç parmak toplayıp, sarartıyorum.

      Sil
  12. Ne kadar güzel , bayıldım fotoğraflara

    YanıtlaSil
  13. market alışverişini yapmaya ben gönüllüyüm. konum bildir, adres ver lütfen.

    YanıtlaSil
  14. Sonbahar hüznü ancak çökmüş oralara:)

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel bir yürüyüş yolu çok severim öyle yolları. Her bir kare ayrı bir güzellik sergiliyor, emeğinize sağlık. Çok güzel bir paylaşım olmuş.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Bu kış El-Nino'nun etkilerinin şiddetli olacağı söyleniyordu.
    ''Çarşambadan itibaren'' diye uyarılar vardı bugün.
    İnşallah az hasarla atlatılır.

    YanıtlaSil
  17. ne kadar güzel bir yol, ne kadar şanslısınız böyle güzel bir yerde bulunduğunuz için :)

    YanıtlaSil
  18. Harika bir görüntü.Keşke böyle bir yolda buralarda olsa:)

    YanıtlaSil
  19. Üstten 4. foto ışığıyla beni benden aldı... Hevenk kelimesini de ne zamandır duymamıştım. Aklıma Yaşar Kemal'i getirdi, mutlu oldum!
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. Allahım ne çok muz var o ağaçlarda :) Nazar etmiyim şimdi ama keşke Ali Deniz'i bi salıversek oralara, muz canavarı doysun azcık muza :)))

    YanıtlaSil
  21. Ne güzelmiş yürüyüş parkurun..Muz bahçelerine bayıldım.
    Harika fotoğraflarla içim açıldı :)

    YanıtlaSil
  22. Harika fotoğraflar, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  23. Senden bu muhtesem fotograflari gorunce icim aciliyor :) Tek kelime ile super :)

    YanıtlaSil