2 Mar 2016

Delik Deniz

Denize uzanan kayalıklar arasında gizlenen doğal bir havuz. Coğrafi yapısı sayesinde buradan denize, balıkçı teknelerinin girebileceği büyüklükte bir kapı açılıyor. Karadan ulaşmak için tepeden patika bir yolu takip etmek gerekiyor. Yol, sarp kayalıkların arasında olduğundan özellikle iniş için dikkatli olunmalı.
Deniz burada, açık kısma nazaran daha serin zira suyu çevreleyen dağlık kayaların gölgesi sıklıkla denizin üzerinde. Yazın kavurucu sıcaklarda, delik denizin suyu müdavimine efsane gelecektir.
Ata, deniz sezonunu açtı. Yüzeydeki sivri kayalar nedeniyle çok kalmadı, nineciğimin deyimiyle tumdu çıktı.






32 yorum:

  1. Deniz kokusu geldi burnuma :)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevmlisin sen kollarını bacaklarını ısırırım ♥

    YanıtlaSil
  3. Yazı hayal meyal aklımda kaldı
    Fotoğraflar beni aldı götürdü
    Ata'ya bakınca içim sızladı..benim bebeklerim kocaman artık.
    Özlemişim masum , küçücük hallerini

    Sevgiler size taa yürekten...

    YanıtlaSil
  4. Bugün yeni bir kelime daha öğreniyorum 'tumdu' :) Fotoğraflar yine birbirinden güzel. Ata çok şanslı <3

    YanıtlaSil
  5. Denize giriliyor muu?? oralar çok keyiflidir o zaman biz hala montluyuz :((

    YanıtlaSil
  6. Muhteşemmmm! Ata'ya maşallah:))

    YanıtlaSil
  7. Ata Bebek denize güzellik katmış.Deniz henüz soğuk değil midir diye düşündüm bir an.
    Son fotoğraf karesi harika.Kayalar geçit vermiş, davet ediyor adeta.

    YanıtlaSil
  8. Tarz bebek seni...O Ata'yı yerim ben..

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraflarına hayranım ..

    YanıtlaSil
  10. Bu nasıl bir güzellik deniz doğa ve bir prenses maşallah ona.

    YanıtlaSil
  11. nasıl ya denize mi girdiniz , hey gidi güneyin sıcak suları :) çok güzel bir yermiş. Tumdu çıktı demek ki :) keşke biz de bi tumsak dedim. fotolar süpermiş ellerine sağlık . sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Nasıl güzel bir yerdir orası ♥

    YanıtlaSil
  13. Güzel yurdum. Her köşesini cennetten bir parça yaratmış Rabbim. Ve tatlı çocuk. Cennet kokusu... Daha ne olsun?..

    YanıtlaSil
  14. Dün ve bugün denize rahatlıkla girilebilirdi. Alanya'nın plajları benim de favorimdir.

    YanıtlaSil
  15. Minnoş nasıl tatlı öyle <3

    YanıtlaSil
  16. O kadar ısındı mı havalar, sezonu biraz erken mi açmışsınız :) Ata, deniz, manzara hepsi çok güzel...Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  17. Orası ne kadar güzel bir yer öyle... Bayıldım. Ata da güneşin tadını çıkartmış anlaşılan. Maşallah O'na, çok tatlı. Size bol güneşli, bol yüzmeli güzel bir sezon diliyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Merhaba,

    İkinci fotoğrafı beğendim! Ayrıca yer de pek güzel.

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
  19. Hahaha Burcu, Prens yorumunu görünce aklıma eski günler geldi. Ne tatlı, kız değil mi. Erkek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkine sormuyorlar artık saçlardan direkt kızsal hitaplarla geliyorlar. Geçen gün köyde bir amca çay ikram ediyordu, "Hanım kızımız da içer mi?" dedi :)

      Sil
  20. Burcu, bir sokak köpeği ile ilgili yazın düştü panelime ama tıklayınca çıkmıyor:( bilgin olsun canım..
    sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  21. Nasıl güzel bir manzara.. Doğanın tüm güzelliklerini seviyorum. İnsana huzur veriyor..

    YanıtlaSil
  22. Yaz sıcağında ne de güzel olur o boşlukda gecip yüzmek.....
    Prens'in denizi seyredişi çok şeker. Bi an onun gözüyle baktım:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. Yazdan Kalan ne güzel isim ilgimi çekti dönüp incelemek için not almıştım.Ne güzel insanlar topluluğu bu blog dünyası ,yeni oldouğum için,bir yere giren meraklı çocuk gibiyim.Tanıdığıma çok sevindim.Fotoğraflar çok güzel yazılarınızı dikkatlice okumak bilgilenmek istiyorum.İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel bir yermiş, deniz şahane görünüyor :))
    Takibe aldım sizi banada beklerim :)
    http://beyazmucizeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  25. alanyada mart ayında deniz girilebilir sıcaklıkta yani..hem de bir minnak için bile..oralara gelmeli :)
    gözdenin blogundan geldim, fotoğrafların methi ilgimi çekti..haksız değilmiş..şu an gecenin bir yarısı müsait zamanda gezeceğim :) sevgiyle..

    YanıtlaSil
  26. Böyle yerleri çok severim ki! 'tumdu çıktı' ne demek merak ettim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denize batıp çıkmak anlamında kullanılıyor.

      Sil
    2. Teşekkür ediyorum ;)

      Sil