25 Mar 2016

Son Yağmurlar

Senenin son dal parçalarını toplamak için eski kayıkçı limanını indik. Kışın fırtınalar, kırılan ağaç dallarını denize alıp, baharda yeniden karaya bırakıyor. Sahilin hemen yanında başlayan kargılar sebebiyle kumsalda en çok saz parçaları var. Son yağmurlardan sonra artık güçlü bir rüzgâr uğramaz Alanya'ya.

Sanıyorum terk edilmiş mekanları bulma hususunda iyice ustalaştım zira buralarda artık kimseler yok. Buna belediyenin plaj temizlik aracı da dahil. Esasen gerek de yok, kumsal kısa sürede savrulacak doğa atıkları dışında temiz görünüyor.




26 yorum:

  1. Fotoğraflar çok güzel, ama en güzeli Ata'm. :) Maşallah...:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel kareler yine, kaleminize sağlık!

    YanıtlaSil
  3. tablo gibi. bak bunlardan müthiş tablo olur yaptırsana evine;)
    bıdıkta almış eline el arabasını çalışıyor desene ;)

    YanıtlaSil
  4. ben üstümde kazakla bu karelere bakıyorum :(( yazlıkları çıkarmamıza daha çok var..

    YanıtlaSil
  5. O Ata'yı yerim ben yerim..Maşallah kuzuma.. Burcu 2 gündür buralarda bir fırtına var...Yeri göğe kattı desem yeridir..Ne güzel yerler buluyorsun...Bizim buralar da mümkün değil..Herkes her yeri keşfetmiş :)) Fotoğraflar her zamanki gibi 10 numara..Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sizin bloğunuzu okurken, kalemizin üslubunda, fotoğraflarda, renklerde, seçtiğiniz kelimelerde, naçizane kendimden çok şey buluyorum Bu yüzden ayrı bir hoşuma gidiyor az-öz postlarınızı okumak. İyi varsınız, iyi ki yazıyorsunuz.

    Bu arada miniğin dalları koyup çektiği arabası pek güzel. :)

    YanıtlaSil
  7. Ata'ya maşallah diyorum. Ne tatlı çıkmış :) Fotoğraflar da yine harika. Sayende şöyle, derin bir nefes aldım. Denizin kokusu taa buraya geldi. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. 25 Mart'ta askılı ve şort mu? Cennet mi oralar?! :)

    YanıtlaSil
  9. duman mavisi kayayı sevdim.

    YanıtlaSil
  10. Fotoğraflar şahane! Halam yıllarca Alanya'da yaşadı, pek güzel oralar...

    YanıtlaSil
  11. Denizin olduğu her yerde hayat var, canlılık var.Ata da doğal ortamda ne kadar mutlu.Tekneler de huzura yelken açmak isteyen yolcularını bekler gibi...

    YanıtlaSil
  12. Kimsenin uğramaması nedense daha iyi geldi bana.. Ata'yı her gördüğüm de yanaklarından sıkasım geliyor :))

    YanıtlaSil
  13. Anlatım güzel, sunum güzel...

    YanıtlaSil
  14. Doğanın kendi kendine temizlik yapması inanılmaz.
    Tüm karelerden huzur yansıyor.
    Ata şekerlemesi adeta minik bir Greenpeace üyesi :)

    YanıtlaSil
  15. Keşke hayat hep böyle olsa:(

    YanıtlaSil
  16. Fotograflar,deniz ve Atanin verdigi huzur!harika!

    YanıtlaSil
  17. Bir tutam huzurla gelmişsin yine ...
    Ne mutlu bize ...
    Fotoğrafları saymıyorum bile ..

    YanıtlaSil
  18. Ah ah her yer insan dolu üstüste yaşıyoruz maalesef
    Ata yazlıkları giymş çok şeker benim için öp annesi.

    YanıtlaSil
  19. fotoğraflar güzel ata çok tatlı :) bende severim sakin yerleri :) sevgilerle

    YanıtlaSil
  20. Seni anlıyorum. Ben de terk edilmişlikten pas tutmuş o kayığı izlemek isterdim.

    YanıtlaSil
  21. Burcu Atayı benim için kocaman öpermisin?maşallah harika bir resim olmuş

    YanıtlaSil
  22. Biz burda donuyorken tatlı bebecik şortla ne güzel yerde oturuyorsunuz inan imrendim .

    YanıtlaSil
  23. Böyle işte kısa-öz. Öğretebilse herkes sizin gibi çocuklarına doğayı korumayı,gerek kalmaz zaten temizlik işçilerine.Ata'ya nazarında tüm canlıları koruyan, yaradana kurban olurum.

    YanıtlaSil
  24. Işığınız bol olsun, çok güzel kareler. :)

    YanıtlaSil
  25. Fotoğraflar harika, Ata da çok şeker.. Daha ne olsun :)

    YanıtlaSil