4 May 2016

Köpeklerde Kan Tahlili

Son bir haftadır Tatliş'in karın bölgesinde yer yer kararmalar oluşmaya başlamıştı. Veterineri test yapmayı önerdi. Yaş ilerledikçe mevsime bağlı olarak, renkte koyulaşma olduğunu biliyordum ama yine de karaciğere bir bakalım istedim. Patilerden kan almakta zorlandılar zira kanı çok yoğundu. Köpeklerde kan akışkan değilse bu az su içtiğine delaletmiş. Bundan sonra daha fazla su içmesi için takip edeceğim. Böbrek ve karaciğere bakıldı, genel değerler gayet güzel ama safra ile ilgili değeri normalin üzerinde çıktı. "Tek tip beslenmenin rolü olabilir." dedi veteriner. Daha yağsız ve besleyici; yaşına ve ırkına uygun bir mama deniyoruz şimdi. Birkaç hafta içerisinde yeniden test yapılacak. Yeni mamaya alışması için numara çeviriyoruz. Ata iyi polis, ben kötü polis oluyorum. Ata: "Gakkiş mamanı ye yoksa anne yiyecek, hadi ama ye büyüyemeşşin bak küçücük köpek kalıysın." diyor. Tatliş hayli kıskanç ve nöbetçi olduğundan, bu taktik hep işe yarıyor.


16 yorum:

  1. Ay tatlişimmmmme çok geçmiş olsun, inşallah bu mamasına alışır ve problem kalmaz...öpüyorum uf olmuş patilerinden:(((

    YanıtlaSil
  2. Oy, ben Ata'yı yemek istiyorum annesi, şöyle yumura yumura :)

    YanıtlaSil
  3. Akıllı çocuk
    Cici köpek
    Harika anne

    Geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  4. atos ben de şeni yeyim ki :) gecmisler olsun tatlise .

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun ,sıkıntısızca hallolur inş. öpüyorum o burnundan onun:)

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlış ki ♥ Kıyamam ben ona :)

    YanıtlaSil
  7. Allahım şekere ya geçmiş olsun ve acil şifalar...

    YanıtlaSil
  8. Ay tatliş suratına bak sen :)
    Canım ya sayende Ata yı hunharca öpesim geldi , nasıl bir anlatım öyle :)))
    Benim için öpüver annesi

    YanıtlaSil
  9. O nasıl tatlı bir şey. Ben onu mıncıklıya mıncıklıya sverim.

    YanıtlaSil
  10. Yaa dillerini severim senin ♥♥♥♥
    Tatlişciğim geçmiş olsun bal suratlım ♥♥

    YanıtlaSil
  11. Çok şirinmiş tatliş sizlerle olduğu içinde şanslı inş düzelir Ata ya kocaman sevgilerimizi yolladım.

    YanıtlaSil
  12. oy maşallah çok da tatlıymış , geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun.Biz de mamasının üzerine illaki sade kıyma koyuyoruz yoksa açlıktan ölse yemez.Tahlil sonucunu merak ettim inşallah her şey yolundaddır.

    YanıtlaSil
  14. Tatlişşş :) çok özlemişim fotoğraflarını görünce farkettim, geçmiş olsun :( Ata'nın tatlı sözleri 'köpek kalıysın' :)))

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun canım. Inşallah çabuk iyileşir

    YanıtlaSil