1 Eyl 2016

Çanak Kurutan Yel

Uzak kaldım; iş gereği sürekli yeni metinler ortaya çıkarmak durumundayım, haliyle bilgisayar başında olmak sıkıyor beni. Müjde Abla gelip, "Nerelerdesin?" demese, ihmalkârdım bir müddet daha.

Eylülün ilk saatleri... Hava yine çok sıcak, geceleri klimasız uyunmuyor. Gündüzleri ise ara ara çanak kurutan esiyor; önüne kattığını kasıp kavurarak. Kırın suya hasret yerlerinde otlar iyice kurudu, her biri keskiye dönüştü sanki. Yürürken ayak bileklerim çizik içerisinde kalıyor. Yeşil alanlarda ise ağustos böcekleri, ağaçlara çokuşmuş; orman uğulduyor...






22 yorum:

  1. Çok güzel bu görseller. Bu kadar bekletilir mi bunları görebilmek için? :) "Daha önceleri nerelerdeydiniz?" diye sorsam bir şarkıdaki gibi :))))

    YanıtlaSil
  2. Oğluş delikanlı olmuş yahu, oy ne çabuk büyüyorlar öp yumur onu benim için annesi :)

    Sonbahar gelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Yine güzell kareler ,doğa her haliyle iç açıcı ister sonbahar ister kış ister ilkbahar isterse yazı olsun...yeter ki insanlar katletmesinler.... Ata'yı öpüyorum sanada kolaylıklar diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  4. Çanak kurutan yel i hiç duymamıştım.
    Ama o taş evdeki pencere nasıl güzeldir öyle.
    Başaklar ve hasat zamanı.

    YanıtlaSil
  5. Tam seslenecektim Müjde benden önce çağırmış..!
    Eeee normal oğlan büyütmek kolay değil maşallah ona.
    Ekinler olmuş,pencereden biçer ne zaman gelecek o bekleniyor anlaşılan.

    YanıtlaSil
  6. Ağaçlar yangınlara feda olursa kuraklık olur yerine yenilerini dikmeyi bilmiyoruz başkalarından bekler olduk . Ata çok şeker çıkmış canım büyümüş mü ne ?

    YanıtlaSil
  7. Çanak kurutan yel ilk defa duydum neymiş ki o? Başaklar, pencere, hele de küçük paşa çok çok güzel fotoğrafla....
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Çukurova'da yaz aylarında sıcak esen rüzgâra çanak kurutan derler. Hasattan evvel estiğinde tarladaki ürünü yakar, kurutur; yokluk getirir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel bilgi için teşekkür ederim.

      Sil
  9. Ne kadar güzel manzaralar bunlar, içim açıldı, hele o taş ev ne kadar güzel. Sevgilerimle Burcu'm.Ata'yı öptük:)

    YanıtlaSil
  10. manzara güzel görünüyor ama o dikenlerin içinde yürüyemem ben yaa yılan çıkar falan çıkabilir düşünmesi bile korkunç

    YanıtlaSil
  11. Nasıl da güzel betimlemiş sin. Yüreğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  12. Aynı durumdayız. Ne de olsa komşuyuz. Kuru kuru esen rüzgarın adını bilmiyordum. Bahçeyi epeyce yıprattı.

    YanıtlaSil
  13. Bakmalara doyum yok yine:) Ata'da tam sevmelik...Yıldızlı şapkada çok yakışmış...Öperim her ikinizi de...Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Ata kuzusunun boyu uzamış yerim seni 💕 annesi paylaşmıyor ki özlem giderelim öpüyorum ballı yanaklarından

    YanıtlaSil
  15. ortalık karışkık ara verme merak ediyoruz

    YanıtlaSil
  16. Maaşallah Kuzucuk büyümüş.şapkasını sevsinler mükemmel bir kare olmuş fotoğrafı da özletmeyin kendinizi bu kadar.

    YanıtlaSil
  17. Dürtenin eline sağlık :-)
    Resimler yine muhteşem
    Yeni iş mi? Neden tempon bozuldu bilemedim (ben de uzak kaldım bir süredir) ama hayatındaki tüm yenilikler doya doya mutlu etsin seni.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, uzun zamandır yaptığım bir iş ancak bitirip yazıları teslim etme evresi biraz düzensiz.

      Sil
  18. Merhaba sevgili arkadaşım ,
    Hepimiz bu yaz dönemi şu ya da bu şekilde uzak kaldık blog dan .... En çok ülkede yaşananlar tuz biber oluyor o ayrı ....
    Çanak kurutan ilk kez duydum sayende ....

    Alanya sonbaharı karşılamaya başlamış sanki ...

    Fotoğraflar her zamanki gibi harika yansıtıyor her şeyi ....

    Sevgilerve işlerinde de kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
  19. Gerçekten özlettirdiniz kendinizi :)

    YanıtlaSil